slide5
slide1
slide3
slide4
slide2
12222

Останні новини

Читати всі новини
В чому різниця між червоним, зеленим і синім антифризом?
21.11.2017

  Доливаючи або змінюючи охолоджуючу рідину в автомобілі, в чому різниця між червоним, зеленим і синім антифризом, ворожать як мінімум всі новачки-автовласники. А іноді таким питанням переймаються і досвідчені водії: все ж наука з виробництвом на місці не стоять, щодня виставляють на полиці магазинів що-небудь нове. Так що перевірені роками відомості цілком можуть виявитися застарілими.
    Експериментувати над своїм автомобілем охочих мало – такі досліди найчастіше загрожують швидким, недешевим та довготривалим ремонтом. Тому народ починає уважно вчитуватися в дрібні букви на банках, прискіпливо порівнювати все, що виробники спромоглися на них написати – і часто дивуються, не розуміючи, чим одна рідина відрізняється від іншої.
    У чому ж різниця між червоним, зеленим і синім антифризом, між тим, розібратися зовсім нескладно. І ці знання в подальшому допоможуть визначитися, що саме лити в свою машину. Навіщо потрібне забарвлення?
Спочатку будь-яка охолоджуюча рідина є безбарвною. Своє забарвлення вона отримує за рахунок барвників, що додаються на кінцевих стадіях виробництва. І яскравий колір переслідує 2 цілі:
•  попереджає, що в ємності – хімія, а не звичайна вода;
•  служить для більш легкого визначення, звідки саме підтікає рідина, якщо продірявилася система охолодження.
    На охолоджуючі властивості колір антифризу не впливає, вони залишаються тими, які заплановані на заводі. Проте останнім часом колір все ж прив'язують до певних параметрів.
На що важливо звернути увагу?
Склад всіх цих рідин приблизно однаковий, відрізняються вони лише пропорціями і присадками, індивідуальними в кожного виробника. Але варто пам'ятати, що основа у антифризів може бути 2-х видів:
•  силікатна. Антифриз, маючи її в складі, обволікає всю систему, утворюючи тонку плівку. За рахунок неї циркуляція тепла трохи погіршується, відповідно, ефективність дії охолоджуючої системи дещо падає. Антифризи-силікати найчастіше мають синій або зелений колір.
•  карбоксилатна. За рахунок кардинально іншого хімічного походження така охолоджуюча рідина покриває тільки місця, особливо схильні до корозії. Карбоксилат служить довше, коштує дорожче і зазвичай фарбується в червоний.
    Однак колірний поділ не є обов'язковим:  силікат може бути червоним,  карбоксилат – синім. Єдине, на що вкрай важливо дивитися – саме на хімічний склад антифризу. Змішувати охолоджуючі рідини різного походження не можна.
 

Як перевірити рівень оливи в АКПП ?
13.11.2017

    Не кожному власнику такої техніки точно відомо, як перевірити рівень оливи в АКПП. В автомобілях з автоматичною коробкою передач дуже важливо контролювати рівень трансмісійної рідини. Головні правила того, як перевірити оливу в коробці такого типу, передбачають розігрітий двигун, а також положення важеля вибору діапазону в позиції «Р» - «Parking».
    РВД в автоматичній коробці вводять в це положення при тривалій стоянці транспорту: саме тоді рух машини блокується.

Необхідні кроки при перевірці
Для того щоб правильно перевірити рівень оливи  слід виконати ряд дій:
1. Завести автомобіль і проїхати на ньому мінімум 15 км з тим, щоб олива розігрілася до робочої температури - 66-93⁰С.
2. Переконавшись, що трансмісійна рідина достатньо прогріта, слід зупинити автомобіль, але глушити при цьому двигун не треба.

3. Дуже важливо помістити автомашину на рівній і горизонтальній поверхні, саме з такою умовою вийде правильна перевірка.
4. Заблокувавши гальмом колеса, водій повинен послідовно переміщати і утримувати селектор перемикання передач у всіх положеннях близько 5 секунд. Це роблять для того, щоб олива рівномірно розподілилася по гідравлічній системі.
5. Потім важіль остаточно переводиться в режим «Р». Для того щоб перевірити рівень оливи в коробці, в деяких моделях селектор слід залишати в положенні «N» - «Neutral».

6. Після цього педаль гальма потрібно відпустити.
7. Під капотом  необхідно відшукати щуп - металевий прут для вимірювання рівня оливи в АКПП.


8. Цей металевий прут слід акуратно протерти сухою матерією і повернути на місце до самого упору. Після цього його треба знову витягнути.

9. На щупі зазвичай розташовано кілька насічок або написів. Можливо, що мітки будуть у вигляді написів «Full» і «Add», тоді прийнятний рівень оливи в АКПП повинен відповідати краплі оливи між цими двома позначеннями. Якщо таких міток чотири, швидше за все, верхні два будуть відзначені написом «Hot», а нижні - «Cold». Перші потрібні для перевірки в гарячій коробці, а другі - при холодній. Важливо розуміти, що правильно зробити виміри при холодному двигуні не вийде, і точних показань не буде. Щоб отримати вірний результат, потрібно чітко розуміти, як правильно перевірити рівень оливи, а для цього треба обов'язково прогріти автомобіль і використовувати позначку «Hot» на вимірювальному щупі.


10. Якщо є необхідність, не варто доливати більш ніж 0,5 л. Тут виникає чергове запитання: як перевірити рівень оливи після його доливання? Для цього не слід відразу заміряти рівень, а необхідно почекати не менше 10 хвилин перед тим, як перевірити оливу в АКПП повторно.

11. Переконавшись, що показник рівня оливи в коробці є оптимальним, слід вставити щуп на місце так, щоб його верхня частина щільно прилягала до горловини. Це вбереже АКПП від потрапляння в неї таких сторонніх часток, як бруд або вода.


Заміна оливи у двигуні спецтехніки
07.11.2017

    Своєчасна заміна оливи в двигуні екскаватора або іншої спеціальної техніки є важливим фактором збереження працездатності силової установки машини. Багато операторів спецтехніки досить халатно ставляться до заміни моторної оливи - забувають терміни її заміни або навмисне розтягують період експлуатації оливи, сподіваючись на економію. Фахівці компанії Orlen Oil закликають власників спецтехніки строго відслідковувати періодичність заміни моторної оливи, адже ця процедура істотно мінімізує ризик поломки двигуна і забезпечує його ефективну роботу.
    У заміні оливи двигуна слід керуватися двома правилами:
•    заміна оливи в двигуні після відпрацювання 250 мото / годин;
•    заміна моторної оливи через 35 восьмигодинних робочих змін.
    Слід зазначити, що спільно зі зміною оливи слід міняти і масляний фільтр, тому що олива і фільтр, який відпрацював вищевказаний термін істотно втрачають свої робочі характеристики і не забезпечують належний захист двигуна.
    Серед найпопулярніших олив в нашому асортименті можемо запропонувати: Hydrol L-HV 46,  AGRO STOU 10w-30, AGRO UTTO 10w-30, Platinum Multi PTF 10w,  Platinum Multi UTTO 10w-30 та інші.

    Для того, щоб отримати консультацію по підбору а також для замовлення  олив звертайтесь до наших кваліфікованих спеціалістів.


Моторизація

Промисловість

79022, м. Львiв, вул. Городоцька, 174

Львiв: 067 353 3450