Останні новини

Показувати за період:

Всі новини
  • Всі новини
  • Останій місяць
  • Останні 3 місяці
  • Останні 6 місяців
  • Останній рік
Лінійка олив Platinum Classic
06.08.2018

    Platinum Classic - це лінійка олив, що містить синтетичні, напівсинтетичні та мінеральні оливи, призначені для легкових автомобілів, що оснащені бензиновими або дизельними двигунами. Продукція доступна у трьох класах в'язкості SAE: 5W-40 (синтетична олива), 10W-40 (напівсинтетична олива) і 15W-40 (мінеральна олива).

Лінійка олив Platinum MaxExpert
31.07.2018

    Platinum MaxExpert - це лінійка синтетичних моторних олив, що відповідають найвищим вимогам виробників легкових автомобілів та мікроавтобусів. Їх унікальна формула є результатом досліджень та випробувань, проведених технологами ORLEN OIL.
    Завдяки сучасним технологіям виробництва, оливи відповідають вимогам жорстких стандартів якості відповідно до стандартів API (Американського інституту нафти), ACEA (Асоціації європейських виробників транспортних засобів) та ILSAC (Міжнародний комітет стандартів та схвалень змащень) та високі вимоги виробників автомобілів: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat , Mercedes-Benz, BMW, Renault, Citroen, Peugeot, Ford, Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo.

Допуск MAN для мастила ORLEN OIL
23.07.2018

    Мастило  GREASEN N-EP 00/000 офіційно підтвердило, що відповідає вимогам   MAN 283 Li-P 00/000, однієї з провідних компаній, що займається виготовленням вантажних автомобілів, автобусів, мікроавтобусів, двигунів та промислового обладнання. Це підтвердження високої якості продукції ORLEN OIL.
    Мастило призначене в основному для змащування агрегатів тертя в легкових автомобілях та важких комерційних транспортних засобах та автобусах за допомогою центральних систем змащення при температурах від -30 ° C до + 90 ° C, тимчасово до 120 ° С. GREASEN N-EP 00/000 ідеально дає собі раду з великими навантаженнями та забезпечує гладкість навіть при дуже низьких температурах.

AGROEXPO 2018
19.07.2018

    Вже скоро, а саме з 26 по 29 вересня у Кропивницькому пройде найбільша агропромислова виставка AGROEXPO, в рамках якої відбудуться Міжнародні змагання зі стронгмену під керівництвом володаря титулу «Найсильніша людина світу 2004» Василя Вірастюка. Богатирі, як з України, так і з інших країн змагатимуться за титул найсильніших у Європі.

НОВИНКА! HYDROL POWER LHV
17.07.2018

    Промисловий лінійка олив ORLEN OIL розширилась, включивши  в себе ще один революційний продукт. Мове йде про  гідравлічну оливу  HYDROL POWER LHV, яка виготовляється за допомогою  технології DYNAVIS  EVONIK.  
    HYDROL POWER LHV  - це гідравлічна олива з підвищеним індексом в'язкості та чудовим опором зсуву. Препарат має спеціально відібрану формулу, яка запобігає утворенню кислот і осадів у процесі окиснення в складних робочих умовах. HYDROL POWER L-HV виготовляється з використанням технології  DYNAVIS Evonik, що дозволяє знизити витрати палива, продовжити термін служби оливи і  ефективніше використовувати  обладнання. HYDROL POWER L-HV має сучасний, оптимально підібраний набір присадок, які захищають систему від корозії та запобігають зносу поверхонь тертя. Продукт характеризується дуже хорошою фільтрацією, також, коли система забруднена невеликою кількістю води. Індекс високої в'язкості та чудові низькотемпературні властивості забезпечують оптимальну роботу пристрою в широкому діапазоні температур. HYDROL POWER L-HV зменшує споживання енергії, зберігаючи стабільну структуру та довговічність масляної плівки.
    Олива  призначена для змащення гідравлічних систем  будівельного і гірського устаткування, що працюють в жорстких умовах (робочий тиск в гідравлічних насосах до 50MPa), змінних температурах і високій вологості. Олива може бути успішно використовувана в стаціонарних промислових машинах, що забезпечують відмінне  змащування силових трансмісій, приводів та гідравлічних систем керування регулюючими та рульовими механізмами, гідравлічними передачами та іншими подібними пристроями.

Основні мастила, що використовуються у с/г техніці
07.06.2018

Під час експлуатації с/г техніки найбільш широко використовуються антифрикційні та консерваційні мастила.
Антифрикційні мастила. Мастила загального призначення для звичайних температур — солідоли. Не зважаючи на те, що солідоли витісняються багатоцільовими мастилами, їх застосування продовжується в сільськогосподарській техніці (порівняно дешеві). Це гідровані кальцієві мастила, стабілізація яких забезпечується присутністю 1-3 % води. Видалення її при нагріванні призводить до розшарування мастил, що і обмежує максимальну температуру їх застосування (65-75 °С). Перевагою солідолів є водостійкість, високі антикорозійні властивості, а недоліком — низькі температура плавлення і механічна стабільність.
Поряд зі звичайними солідолами достатньо поширені є графітні мастила, до складу яких введено 5-15 % графіту.
Графітне  — грубе, щільне мастило чорного кольору із срібним відтінком,  виготовлене на в'язкій оливі і наповнювачем його є графіт. Незважаючи на незадовільні вязкісно-температурні властивості, продукт застосовують — як влітку, так і взимку — для змащування ресор автомобілів і тракторів, підвісок гусеничних тракторів, відкритих шестерень інших машин тощо.
Мастила загального призначення для підвищених температур використовують для роботи механізмів при температурах 100-110 °С. Виготовляють їх на основі індустріальних, авіаційних, трансформаторних олив.
Для приготування використовують переважно природний жир (складова рицинової олії), рідше — синтетичні кислоти. Застосовуються для змащування підшипників кочення електромашин, маточин передніх коліс автомобілів, тощо.
Багатоцільові мастила називають іноді поліфункціональними або універсальними. Вони водотійкі і працюють у широкому інтервалі швидкостей, температур і навантажень. Виготовляються на основі нафтових олив, загущених літієвими милами. Вони придатні для застосування в різноманітних механізмах автомобілів, тракторів та іншої сільськогосподарської техніки.

Як рятувати себе та автомобіль від спеки!
29.05.2018

Спека та сонце можуть не лише подарувати вам ідеальну засмагу. Вони можуть  наробити і лиха. Особливо це стосується тих, хто проведе влітку багато часу за кермом.
Отже, збережіть собі, щоб не загубити:
1. При паркуванні, за можливістю, залишайте своє авто в тіні.
2. Навіть після короткої стоянки необхідно провітрити салон і лише після цього починати рух.
3. Усього потрібно мати в авто необхідний мінімум ліків, якими користуєтесь зазвичай, а також обов’язково – запас води.
4. При щонайменшому погіршенні самопочуття потрібно неодмінно знизити швидкість та зупинитися.

5.Постарайтесь не перевищувати швидкість та збільшувати дистанцію до транспортних засобів, які рухаються попереду.

6. Якщо необхідно зупинитися, то швидкість потрібно знижувати поступово, оскільки при різкому гальмуванні на гарячому асфальті машину може занести.

Як дбати про авто влітку!
15.05.2018

«Як до автомобіля ставишся, так він і служить у відповідь» - давно відома і перевірена на ділі істина. Пропонуємо дізнатися більше ... набагато більше про те, які вони - правила експлуатації і догляду за автомобілем в літній сезон!
1.   Регулярна мийка
Так-так, мити машину влітку потрібно часто! Зараз немає солі і бруду, як взимку, зате є пташиний послід, мошкара, бризки бітуму, бруд, пил, сік від липи. Всі ці забруднення можуть пошкодити лакофарбове покриття. Навіть якщо вони хімічно неактивні і не роз’їдають його, то як мінімум фарба може вигоріти нерівномірно і машина покриється плямами.
Як часто варто мити авто? Мінімум один-два рази на тиждень «змивати бруд» і раз на місяць повноцінна мийка.
2.    Уникайте тополь!
Тополиний пух, спека, липень … Пух тополі осідаючи виділяє липку жовту смолу, яку дуже важко відмити. Крім того, він забиває соти радіатора і погіршує охолодження мотора.
3.    Замінюйте фільтри
А саме повітряний фільтр двигуна і салонний. Влітку дуже багато пилу і вони швидко забиваються. Недолік повітря може призводити до некоректної роботи мотора, а в салоні буде недостатньо добре охолоджувати кондиціонер.
4.    Ховайтеся від сонця
Якщо залишити машину на кілька годин під палючим сонцем, то можна повернувшись побачити пластикову обробку салону, яка вже змінила форму. А ще від перегріву може відмовити електроніка. Так що намагайтеся залишати авто в тіні, а краще придбайте чохол – і машина не перегріється та буде мати додатковий захист кузова від тих же посліду, пуху і липи.
5.    Охолоджувати в міру
Користуйтеся кондиціонером помірно. Не варто робити в салоні Північний полюс, коли на вулиці Сахара. Це шкідливо для вашого здоров’я. Крім того, кондиціонер – додаткове навантаження для мотора, з ним він швидше перегріється в пробці, буде гірше тягнути і бензину з’їсть більше. Кліматичну систему перед сезоном варто обслужити і почистити – щоб не було неприємних запахів.
6.    Не заливайте повний бак
Деякі навіть радять заповнювати його не більше, ніж на 50%. Ми вважаємо, що оптимально десь 3/4 ємності. Справа в тому, що на жарі паливо розширюється, може просочитися і навіть спалахнути.
7.    Акумулятор
Спека дуже негативно позначається на його ресурсі. Контролюйте рівень електроліту і при необхідності підливайте дистильовану воду.
8.    Шини
Частіше контролюйте тиск, зношені шини можуть навіть вибухнути. Для цього знадобиться сукупність високої температури, яка призводить до підвищення тиску і удару, якого на наших дорогах довго шукати не доводиться.
9.    Гальма
Актуально особливо якщо ви пересуваєтеся по гірських дорогах. Можуть перегрітися самі механізми (диски, колодки), може закипіти тормозна рідина. Щоб уникнути цього не вимикайте зчеплення на спусках (використовуйте гальмування двигуном). А рідину варто поміняти якщо їй вже 2 роки або більше.


Яку оливу слід використовувати для двигуна мотоцикла?
18.04.2018

    Перш за все, треба визначити який це тип двигуна. Якщо 2-тактний то, звичайно, потрібно заливати оливу для 2-тактних двигунів. Така олива змішується з паливом і відповідно згорає, як правило, червоного чи зеленого кольору. Яскраве забарвлення таким оливам надають для того, щоб не сплутати її зі звичайною моторною оливою та візуально оцінити змішування з паливом. За класифікацією API (Американський Інститут Нафти) та JASO ( Японська Автомобільна Асоціація) підбирати оливу слід в залежності від об’єму двигуна та якості оливи (таб.1)


    Дещо інша ситуація з 4-тактними двигунами. Перш за все потрібно усвідомити, що, на сьогоднішній день, оливи для мотоциклів та оливи для автомобілів це, практично, різні оливи. В зв’язку з різними умовами експлуатації, зокрема оберти мотоциклетного двигуна значно вищі автомобільного, температури є вищими, різними є і фізико-хімічні властивості самої оливи, такі як стійкість до зрізу, температурна стабільність. Сучасні мотоциклетні оливи підбираються не тільки з огляду на клас якості (API, JASO) та клас в’язкості (SAE), але і на сам тип транспортного засобу (туристичний, чопер, крузер чи спортивний мотоцикл). Надзвичайно важливою є також рекомендація виробника двигуна.
    Яскравим прикладом таких олив є прогресуюча марка олив для двигунів мотоциклів PLATINUM RIDER, виготовлена за новою оригінальною формулою High Temperature Stability. Перевірена не тільки рядовими споживачами, але і на різного типу змаганнях, в екстримальних умовах таких, як DAKKAR.

Чи потемніння оливи в двигуні це нормальне явище?
02.04.2018
    Так, це абсолютно нормально, адже якісна олива повинна нейтралізувати продукти розпаду в двигуні після згорання палива.  Саме продукти розпаду, а це може бути сірка, сажа, смоли, лаки, різні кислоти в залежності від типу палива істотно впливають на колір моторної оливи в процесі експлуатації. Турбуватись потрібно тоді, коли протягом довготривалої експлуатації колір не змінюється. Це може бути ознакою низького лужного числа оливи, який в народі називають ще "миючим числом".

    В сертифікаті чи в каталозі на оливу, лужне число повинно бути вказане. Бажано, щоб для бензинових та газових двигунів воно було від 6,5  до 11  мгКОН / г та 7-14 для дизельних двигунів. Потемніння оливи в розумних межах боятися не слід. Аналогічна ситуація вимагає при митті забруднених рук, використовуючи лужний  розчин (наприклад, мило), ми бачимо забруднену воду, але чисті руки. Так само і з оливою в двигуні, вона потемніє, але при цьому  двигун залишиться в чистоті.

Як вибрати оливу для бензопил та ланцюга. Що важливо?
26.03.2018

    Настала весна, а разом з нею і пора садових робіт. При обрізці дерев сучасній людині вже важко обійтися без садової техніки, (бензо-, і електропил). У цій статті мова піде про оливу, яку потрібно застосовувати у цій техніці, і яку важливу роль вона відіграє.

    Як правило, бензопила оснащена двотактним двигуном внутрішнього згоряння. У ньому немає окремої подачі оливи, тому використовується паливно-масляна суміш. Для більш якісних (API TC) олив пропорції змішування становлять 1:50, для менш якісних (API TА) 1:20. При виборі оливи необхідно керуватися виключно вимогами виробника бензопили, а також специфікаціями самої оливи. По суті, олива в бензопилі виконує ряд важливих функцій, а саме:
1. Відмінна змішуваність з бензином (спеціальна присадка);
2.Антиокислювальна здатність;
3.Антикорозійна функція;
4.Протизносна функція;
5.Висока температура спалаху (запобігає детонації);
6.Миюча функція.
    Поряд з цими функціями олива повинна мати низьку здатність до димоутворення та найменшу зольність, яка перешкоджає коксуванню перепускної і вихлопної систем. Олива також має мати низьку температуру застигання, це особливо важливо, при роботі в осінньо-зимовий період. При роботі в двигуні олива повинна запобігати забрудненню свічок запалювання, забезпечувати чистоту двигуна, знижувати знос рухомих частин.
У нашому асортименті присутні оливи, що бездоганно виконують ці функції. Зокрема повністю синтетична олива Platinum Moto 2T та напівсинтетична олива Orlen Oil Trawol 2Т  (ознайомитись з продуктом можете в нашому інтернет-магазині).
    Готову паливно-масляну суміш необхідно зберігати не більше двох тижнів! Так як при тривалому зберіганні відбуваються хімічні реакції окислення, також леткі компоненти бензину випаровуються. Все це в цілому може негативно позначитися на двигуні бензопили.
    Дуже важливе також змащення ланцюга і зірочки на шині пили. Для цього існують спеціальні оливи, і недоцільно та мало ефективно використовувати будь-яку оливу для цих цілей.
    Олива для ланцюга в першу чергу повинно знижувати температуру, яка виникає в результаті тертя ланцюга і шини. Вона повинна знижувати знос зубів, ланок і спрямовуючої шини. Також ця олива повинна мати в своєму складі антикорозійні, антиокислювальні, протизношувальні присадки. Вона має мати хорошу в’язкість. Одним з найпопулярніших у цьому сегменті продуктів є:Pilarol (Z) (ознайомитись з продуктом можете в нашому інтернет-магазині) .

    Слід також пам'ятати, що після роботи з пилою необхідно змащувати зірочку на шині спеціальним шприцом, чистити шину від тирси, очищати отвори для подачі оливи.











Шановні клієнти! Раді повідомити Вам, що наш асортимент товарів збільшився!
13.03.2018


Тепер Ви можете придбати високоякісну автохімію KLEEN-FLO виробництва Canada.
З асортиментом товарів можете ознайомитись на нашій інтернет сторінці.



Коли замінювати шини на літні?
12.03.2018

    Майже усі автомобілісти весною стикаються з цим питанням. Тут головне не прогадати. Дійсно, погода весною мінлива. Як тут розібратися – коли вирушати в шиномонтаж? Фахівці радять міняти шини на літні, коли середньодобова температура перевищує відмітку +5- +7 градусів. 
    Зимова гума, на відміну від літньої, м’якша. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м’якші, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума – мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі.
    Звичайно, в найоптимальніший час в шиномонтажних майстерень – ажіотаж. Але краще записатися заздалегідь або в кінці кінців відстояти чергу до шинників, ніж їздити на гумі, невідповідну сезону. Адже нікому в голову не прийде ходити навесні в валянках. Так навіщо змушувати автомобіль їздити в зимових покришках?
    Крім того, якщо зібралися міняти покришки на нові – міняйте все відразу. Не варто слідувати порадам міняти шини лише на привідних колесах (передніх або задніх, в залежності від типу приводу). Автомобіль, взутий в різнотипні шини, різко втрачає стійкість на дорозі. І звичайно, міняйте шину, якщо помітили на її поверхні здуття, порізи, крізь які видно корд.
    Ще одне болюче питання – чи потрібен другий комплект дисків, щоб не переставляти кожен раз зимову-літню гуму на одні і ті ж диски? Експерти залишають це на розсуд автовласників. Від перебортування гумові покришки ніяк не страждають. У той же час, маючи два комплекти коліс з дисками, можна заощадити на послугах шинників, самостійно переставивши шини в гаражі.
    Однак через пару років все одно доведеться їхати на уклін в шинний центр – покришки, як правило, не служать довше двох-трьох сезонів без втрати споживчих властивостей. Так що економія вийде мізерна.
    Від якого виробника вибирати шини, вирішує кожен сам, виходячи з персональних переваг і розмірів бюджету. Безсумнівно, якість шин безпосередньо залежить від їх ціни і використовуваних у виробництві технологій. Але не завжди найдорожча гума – найкраща. Різницю в поведінці на дорозі різних шин зможе помітити лише фахівець.

Що потрібно знати пересічному водію про антифриз?
02.03.2018

     Для того, щоб відповісти на дане питання потрібно визначитись, які функції повинна виконувати охолоджуюча рідина.
 Основні з них:
1)    Ефективно відводити тепло від двигуна;
2)    Мати високу температуру кипіння;
3)    Не спричиняти корозію в системі охолодження а також захищати її від корозії;
4)    Мати низьку температуру замерзання;
5)    Мати максимально довгий строк використання.
    Перш за все, хочемо підкреслити, що для визначення якості антифризу обов’язково потрібно робити лабораторні дослідження, але все ж деякі параметри можна оцінити простими візуальними методами, зокрема:
        1)    Якщо охолоджуюча рідина при інтенсивному струшуванні  піниться і піна довший час не осідає, то забудьте про таку рідину, в тому разі, якщо у Вас сучасний автомобіль з високими робочими температурами  двигуна. Така рідина підійде лише для старших типів авто з невисокими робочими температурами.
        2)    Дані про температуру кипіння та кристалізації ми можемо отримати лише з сертифікату якості на продукт, але оскільки температура кипіння залежить від температури кристалізації  не варто сподіватись, що при заявленій температурі кристалізації  -65 градусів С Ви будете мати температуру кипіння 100 градусів С. Як правило, при температурі замерзання, скоріш за все температура кипіння буде не більше 85 градусів С. У зв’язку з тим, що переважна більшість сучасних рідин складається з двох основних складових  моноетиленгліколю МЕГ, який замерзає при температурі  -12 -15 градусів С та води з температурою кристалізації  0 градусів С , тільки при відповідно правильних пропорціях параметри готової рідини можна застосувати до потрібних температурних режимів.
    Хочемо нагадати, що Антифриз – це міжнародна назва охолоджувальних рідин для систем охолодження двигунів, а  Тосол – це торгова марка незамерзаючої охолоджуючої рідини (антифризу), розробленої в СРСР.
Оптимальною рідиною для наших умов вважається охолоджуюча рідина з температурою кристалізації -35 градусів С і відповідно температурою кипіння 107-108 градусів С.
Пам’ятайте про те, що в разі надання переваги тосолу з нижчою температурою кристалізації,  Ви ризикуєте отримати невисоку температуру кипіння, що може  мати плачевні наслідки для двигуна Вашого авто.
        3)    Для того, щоб рідина не спричиняла корозію, вона повинна мати відповідний запас лужності ( в межах від 7,5 до 10). Така рідина буде впливати чи буде розвиватись корозія чи ні.
        4)    Оскільки два основних компоненти охолоджуючої рідини утворюють спиртовий розчин, а всі спирти як відомо під час нагрівання утворюють кислоти, виникає необхідність застосовувати додаткові облагороджуючі додатки. Чим їх більше – тим “шляхетніше”. Але всі спирти є корозійно активними речовинами, котрі при нагріванні утворюють  надзвичайно агресивні окиси. Тому, якщо Ваш автомобіль обладнаний радіатором з алюмінієвих сплавів, найпростіший антифриз через досить незначний час перетворить його в щось подібне до засобу для промивки макаронів. Якісні антифризи містять на упаковці чіткий напис про те, що вони придатні для застосування в алюмінієвих радіаторах. Виробник, як правило, старається на цьому робити наголос, тому що для приготування такої рідини потрібні дуже коштовні компоненти.
    Дорогі наші автолюбителі, при виборі охолоджуючої рідини завжди користуйтесь рекомендаціями заводу-виробника, стережіться підробок (підробляють завжди найпопулярніші товари).
    Пам’ятайте: переохолодження або перегрівання двигуна зменшує його моторесурс, призводить до  підвищених витрат палива та оливи.


 
Характеристика моторних олив по SAE
20.02.2018

    В’язкість моторної оливи визначається на сьогоднішній день специфікацією SAE (Асоціація Автомобільних Інженерів). Співтовариство координує розвиток технічних стандартів, виходячи із найкращого досвіду, зібраного та описаного комітетами SAE і цільовими групами професійних розробників у відповідних галузях.
Позначення моторних олив по SAE регламентує їх в’язкість. Всі світові виробники моторних олив вказують на своїй продукції позначення згідно цієї класифікації. Спробуємо розібратися в цьому.
 
Класифікація моторних олив по SAE
Більшість автовласників розрізняють зимову, всесезонну і літню моторну оливу. SAE дає розуміння їх особливостей у своїй специфікації, де кожному класу в’язкості притаманні особливі значення. Класифікація моторних олив містить 5 літніх і 6 зимових класів олив. Буква "W" в позначенні  означає "використання в зимовий період".
    Зі збільшенням в’язкості оливи зростає число, яке описує ії клас.
Специфікація SAE моторних олив характеризує лише їх в’язкісно-температурні властивості, розділяючи по сезону використання.
Класифікація моторних олив по SAE передбачає для всесезонних видів позначення зимового і літнього параметра в’язкості. Як, наприклад, в 5W-30: параметр в’язкості для холодної пори року відбивається зліва з індексом «W», а для демісезонного циклу - в правій тільки цифрами.
В’язкість моторної оливи зимових класів по SAE визначена від 0W до 25W з кроком 5 одиниць. Літні класи з тим же кроком характеризуються параметрами 20-60.

Вимоги специфікації SAE до моторних олив
Характеристика моторних олив за SAE визначається 4-ма основними показниками:
1. В’язкість в робочому режимі ДВС.
2. Кінематична в’язкість.
3. Пускові властивості.
4. Прокачуваність.
    Перший показник вказує на реальну в’язкість оливи на розігрітому двигуні. Він характеризує здатність оливи протистояти:
1. зносу поршневої групи;
2. втрат при взаємодії пар;
3. перепадів температур при нагріванні ДВС при зміні режимів.
Сукупно, в’язкість моторної оливи визначає витрата палива ДВС будь-якого типу. Інші параметри більш будуть цікаві інженерам, ніж автовласникам.

    При виборі класу в’язкості моторної оливи автомобіля спирайтеся на рекомендації виробника. Якщо ж Ваш транспорт був у використанні, а сервісної книжки немає, то використовуйте прості правила підбору:
1. Вибираючи зимову оливу оцініть середню зимову температуру  там, де ви живете. Підбирайте клас в’язкості по таблиці виходячи з цих значень для забезпечення легкого пуску.
2. Намагайтеся використовувати при м’якому, помірно континентальному кліматі всесезонні варіанти олив з індексами від 0W30 до 10W-40. В’язкість моторної оливи даного класу буде оптимальна коли не спекотне літо і тепла зима. Подібний вибір дозволить швидко і легко запускати двигун як на морозі, так і після довгих перерв в експлуатації протягом весняно-осіннього циклу.
   


Навіщо потрібно своєчасно міняти оливу в двигуні авто?
06.02.2018

    При експлуатації транспортного засобу, моторна олива поступово забруднюється, старіє, стає менш в'язкою і втрачає свої змащувальні і захисні властивості. А це загрожує підвищеним зносом всіх деталей двигуна.
Моторна олива виконує справді унікальну роль в роботі всього автомобіля. Розглянемо, в чому ж полягає ця роль.

Функції моторної оливи:

  •  Моторна олива змащує всі деталі автомобільного двигуна, які знаходяться в постійному терті. Так як в двигуні невелика кількість підшипників обертання, то основне навантаження лягає на підшипники ковзання. І якщо олива втрачає свої властивості, то воно починає гірше виконувати свою роботу.
  •  Олива - це, по суті, система охолодження для двигуна. Вона відводить зайве тепло від тертя, що збільшує можливий час їх експлуатації. У деяких авто навіть є спеціальні радіатори для охолодження оливи, щоб воно якомога краще виконувала цю функцію.
  • Олива забезпечує очистку автомобільного двигуна і всіх його деталей від нагару і кіптяви. Саме тому якісна олива швидко темніє, що свідчить про його хороші миючі властивості. Хтось може сказати, що хороша олива не повинна змінювати свій колір, але насправді - навпаки.
  •  Олива утворює захисний шар на стінках автомобільного двигуна, що запобігає його знос під час старту. Також цей шар служить антикорозійним покриттям і оберігає деталі двигуна при тривалому простої транспортного засобу.

    Якщо в системах автомобіля знаходиться стара моторна олива, то транспортний засіб довго не проїздить і дуже швидко зламається. Чому ж так відбувається? Заміна моторної оливи, проведена несвоєчасно, може стати причиною сильного зносу головного автомобільного агрегату - його двигуна. Це, в свою чергу, провокує зниження його експлуатаційних характеристик, а в майбутньому - поломку. Поломка двигуна - це чималі фінансові витрати. Так що, якщо олива сильно забруднилася або її стало недостатньо, обов'язково зробіть процедуру його повної заміни.
    Таким чином, моторна олива  відіграє важливу роль в процесі експлуатації автотранспортного засобу. Тому вкрай важливо його вчасно міняти і використовувати саме ту оливу, яка найкраще підходить для конкретної автомобільної марки.

     І пам'ятайте, нерозумна економія на моторній оливі може стати причиною чималих розтрат.


Фінал DARAR 2018
29.01.2018

    6 січня стартував ювілейний 40-й ралі-рейд "Дакар".

Найбільш екстремальна гонка планети пройшла по території трьох країн: Перу, Болівії і Аргентини. Багатоденна гонка, заснована французьким Тьєррі Сабіном, в 10-й раз поспіль пройшла в Південній Америці.

    20 січня відбулась фінальна гонка, в якій перемогу  в класі позашляховиків здобув Карлос Сайнс. А почесне п’яте місце здобула команда Orlen Team  на чолі з Кубою Пшигонським.

    Вітаємо  команду!



www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=0jTf_dS_AB4