Orlen Oil Ultor CG-4 15W-40
Загальна характеристика
Мінеральна всесезонна олива класу SHPDO для високофорсованих дизельних двигунів.
Гарантує:
- високу чистоту двигуна,
- мінімізацію зносу двигуна,
- запобігання утворення сажі,
- запобігання заклинювання поршневих кілець,
- прекрасну стійкість до окислення,
- продовження терміну експлуатаціх масла.
Застосування
PLATINUM ULTOR CG-4 15W–40 – це сучасна моторна олива класу SHPDO (Super High Performance Diesel Oil), призначена для змащування високофорсованих двигунів з турбонаддувом і без нього, особливо у великих вантажних машинах, автобусах, котрі працюють у важких умовах, і будівельній техніці.
Олива рекомендована провідними виробниками автомобілів для навантажених дизельних двигунів, котрі відповідають вимогам стандартів Євро III, II, I.
Володіє прекрасними протизношувальними і антикорозійними властивостями, гарантує продовження терміну експлуатації, а також запобігає заклинюванню поршневих кілець.
Стандарти,узгодження, технічні характеристики:
MAN M 3275-1
MB–Approval 228.3
Volvo VDS-2
Renault RVI RD/RD-2
TEDOM 258-3
AVIA – Тип двигуна: 712, D407, D421.76, D421.85
Scania (відноситься до двигунів Scania Euro 3 з періодичністю заміни 60 000 км)
Deutz DQC-II-05
Caterpillar ECF-1a
DAF EUR 2 I EUR 3
MB–Approval 228.3
MAN M 3275-1
Volvo VDS-2
Renault RVI RD/RD-2
TEDOM 258-3
AVIA - Engine type: 712, D407, D421.76, D421.85
Фізико-хімічні властивості
Параметри | Одиниці | Типові значення |
Клас в'язкості SAE | - | 15W-40 |
Кінематична в'язкість при температурі 100 0 C | мм2/с | 14,3 |
В'язкість HTHS при150 0 C | мПас | 4,0 |
Індекс в'язкості | - | 140 |
Температура текучості | 0C | -35 |
Температура спалаху | 0C | 223 |
Лужне число TBN | мг KOH/г | 10,5 |
Сульфатна зола | % | 1,5 |
Випаровуваність за НОАК | % (м/м) | 11,5 |