Останні новини

Показувати за період:

Всі новини
  • Всі новини
  • Останій місяць
  • Останні 3 місяці
  • Останні 6 місяців
  • Останній рік
Кому потрібна моторна олива з в’язкістю 15W-40?
21.02.2025

Моторна олива є життєво важливою складовою будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Вона забезпечує змащування рухомих частин, зменшує тертя, захищає від зносу, охолоджує компоненти та допомагає підтримувати чистоту всередині двигуна. Одним із ключових параметрів моторної оливи є її в’язкість, яка позначається індексами, наприклад, 15W-40. Але кому саме підходить олива з такою специфікацією? Давайте розберемося.

Що означає 15W-40?

Позначення 15W-40 відповідає стандартам SAE (Товариства автомобільних інженерів). Тут:

  • 15W (W від англ. "Winter" — зима) вказує на в’язкість оливи при низьких температурах. Чим нижче число перед "W", тим краще олива зберігає плинність у холодну погоду. 15W означає, що олива залишається достатньо текучою при температурах до -20°C.

  • 40 показує в’язкість при робочій температурі двигуна (зазвичай 100°C). Чим вище це число, тим густішою є олива в гарячому стані, що забезпечує міцнішу захисну плівку під час роботи двигуна.

Таким чином, 15W-40 — це всесезонна олива, яка підходить для широкого діапазону температур, але не є оптимальною для екстремального холоду чи спеки.

Кому підходить моторна олива 15W-40?

  1. Власникам старих автомобілів
    Олива 15W-40 часто рекомендована для двигунів старшого покоління, де конструкція передбачає використання більш густих мастил. Такі двигуни зазвичай мають більші зазори між деталями через знос або особливості конструкції, і густа олива краще заповнює ці простори, забезпечуючи захист.

  2. Водіям у помірному кліматі
    Ця в’язкість ідеально підходить для регіонів із помірними зимами (не нижче -20°C) та теплим літом. Наприклад, в Україні, де температура рідко опускається до екстремальних значень, 15W-40 добре справляється зі своїм завданням у більшості сезонів.

  3. Власникам комерційної техніки
    Моторна олива 15W-40 широко застосовується у вантажівках, автобусах та сільськогосподарській техніці з дизельними двигунами. Такі мотори працюють під високим навантаженням, а густа олива забезпечує надійний захист навіть у важких умовах експлуатації.

  4. Тим, хто шукає бюджетний варіант
    Оливи з в’язкістю 15W-40 зазвичай коштують дешевше, ніж синтетичні аналоги з нижчим зимовим індексом (наприклад, 5W-30 чи 0W-40). Це робить їх привабливими для тих, хто хоче заощадити без значної втрати якості змащування.

Коли 15W-40 може не підійти?

  • Екстремальний холод: У регіонах із суворими зимами (нижче -20°C) олива 15W-40 може загустіти, ускладнюючи запуск двигуна. У таких випадках краще обрати оливу з нижчим зимовим показником, наприклад, 5W-40 або 10W-40.

  • Сучасні двигуни: Нові автомобілі з високотехнологічними двигунами часто потребують менш в’язких олив (0W-20, 5W-30), які відповідають вимогам економії пального та екологічним стандартам.

  • Високі температури: У дуже жаркому кліматі або при екстремальних навантаженнях (наприклад, у спортивних авто) може знадобитися олива з вищим показником гарячої в’язкості (наприклад, 15W-50).

Висновок

Моторна олива 15W-40 — це універсальний вибір для тих, хто експлуатує техніку в помірних умовах, має старіший автомобіль чи дизельний двигун, або ж просто прагне економії. Вона забезпечує надійний захист і стабільну роботу двигуна там, де не потрібні надсучасні характеристики. Однак перед вибором оливи завжди варто звернутися до рекомендацій виробника вашого транспортного засобу — це допоможе уникнути помилок і подовжити термін служби двигуна.


Чи використовуєте ви таку оливу? Якщо маєте конкретний випадок чи питання — ми завжди допоможемо розібратися!

Що таке мастило і коли його використовують?
13.02.2025

У сучасній техніці та промисловості мастила відіграють ключову роль у забезпеченні безперебійної та ефективної роботи механізмів. Особливо важливими є пластичні мастила, які мають густу, пластичну консистенцію та здатні залишатися на місці, забезпечуючи тривалий захист навіть при високих навантаженнях. У цій статті ми розглянемо, що таке мастило, які функції воно виконує, типи пластичних мастил, сфери їх застосування, проблеми, що вирішуються завдяки їх використанню, а також правильні підходи до експлуатації.

Мастило — це спеціальна суміш базових масел, присадок та загусників, що застосовується для зменшення тертя між рухомими частинами механізмів. Пластичні мастила, або мастила з пластичною консистенцією, завдяки своїй структурі забезпечують стійкий захисний шар, який не витікає та залишається на місці навіть під впливом великих механічних навантажень.

Функції мастил

Основні функції мастила включають:

  • Зменшення тертя та зносу: Формування мастильного шару між металевими поверхнями знижує контакт, що допомагає мінімізувати зношування деталей.
  • Охолодження: Мастило відводить тепло, що виникає під час роботи механізмів, та підтримує оптимальну температуру.
  • Захист від корозії: Створюючи бар’єр між поверхнями, мастило захищає їх від окислювальних процесів і впливу агресивних середовищ.
  • Очищення: Допомагає видаляти забруднення та мікрочастинки, що можуть накопичуватися у системі, забезпечуючи чистоту робочих поверхонь.
  • Запобігання вібраціям та шуму: Завдяки стабільному мастильному шару, мастило сприяє зниженню вібрацій та небажаного шуму в механізмах.

Типи пластичних мастил

Пластичні мастила класифікують за основою та типом загусника:

  • Литієві мастила: Відзначаються високою термостійкістю та універсальністю, підходять для широкого спектра застосувань.
  • Кальцієві мастила: Забезпечують відмінну стабільність у низькотемпературних умовах, що робить їх ідеальними для роботи в холодному кліматі.
  • Синтетичні мастила: Розроблені для роботи в екстремальних умовах, вони забезпечують відмінний захист при високих навантаженнях та температурних коливаннях.
  • Силіконові мастила: Підходять для застосувань, де потрібна висока хімічна стійкість та робота при дуже широкому діапазоні температур.

Кожен з цих типів має свої переваги, і вибір конкретного мастила залежить від специфіки експлуатації та вимог виробника обладнання.

 Для чого використовують мастило

Пластичні мастила застосовуються у різних галузях:

  • Автомобільна промисловість: Для двигунів, трансмісій та підвісних систем, де необхідний стабільний мастильний шар.
  • Промислове обладнання: У важких механізмах, верстатах, електродвигунах та редукторах.
  • Сільськогосподарська техніка: Забезпечують безперебійну роботу тракторів, комбайнів та іншої техніки, що працює під високими навантаженнями.
  • Будівництво та важке машинобудування: Використовуються для зменшення зносу та підвищення ефективності роботи різних механізмів.

 Проблеми, які вирішує мастило

Використання високоякісних пластичних мастил допомагає вирішити низку важливих завдань:

  • Зниження зносу деталей: Мінімізує прямий контакт між металевими поверхнями, що сприяє продовженню терміну служби обладнання.
  • Запобігання перегріву: Забезпечує ефективне охолодження, що дозволяє уникнути перегріву компонентів.
  • Захист від корозії: Створює захисний шар, який запобігає окисленню та корозійним процесам.
  • Підвищення енергоефективності: Завдяки зменшенню тертя, знижуються витрати енергії та експлуатаційні витрати.
  • Поліпшення робочих характеристик: Забезпечує стабільну роботу механізмів навіть у важких умовах експлуатації.

Правильне використання мастил

Щоб максимізувати ефективність роботи обладнання, важливо дотримуватися рекомендацій щодо використання мастил:

  • Дотримання специфікацій виробника: Завжди використовуйте мастило, яке відповідає технічним вимогам та рекомендаціям виробника обладнання.
  • Регулярна перевірка та заміна: Проводьте планову діагностику стану мастила та своєчасну його заміну, щоб уникнути накопичення забруднень.
  • Правильне нанесення: Забезпечте рівномірне нанесення мастила на всі необхідні поверхні згідно з технологічними інструкціями.
  • Умови зберігання: Зберігайте мастило в умовах, що відповідають його характеристикам, для запобігання деградації.
  • Консультації з фахівцями: У разі виникнення сумнівів звертайтеся за консультаціями до спеціалістів, щоб підібрати оптимальний продукт для ваших потреб.

Висновок

Пластичні мастила є незамінним елементом для забезпечення надійності та довговічності роботи механізмів у різних галузях. Вони допомагають знизити тертя, охолоджують деталі, захищають від корозії та сприяють підвищенню енергоефективності обладнання. Дотримання рекомендацій щодо правильного використання мастил дозволяє максимізувати їхні захисні функції та забезпечити безперебійну експлуатацію техніки. Обирайте якісні продукти та довіряйте професіоналам, щоб ваша техніка завжди була в ідеальному стані.

Якщо у вас виникли питання або потрібна допомога у виборі оптимального мастила – звертайтеся до наших спеціалістів, і ми з радістю допоможемо вам зробити правильний вибір.

Мастильні матеріали Orlen Oil для агротехніки
06.02.2025


Мастильні матеріали Orlen Oil для агротехніки – надійність та продуктивність вашого господарства

У сучасному аграрному секторі ефективність та безперебійна робота техніки є ключовими факторами успіху. Якість мастильних матеріалів безпосередньо впливає на довговічність двигунів, трансмісій та гідравлічних систем сільськогосподарської техніки. Наша компанія пропонує високоякісні мастильні матеріали виробництва Orlen Oil, спеціально розроблені для потреб аграрної сфери.

Чому варто обрати Orlen Oil для вашої техніки?

  1. Високий рівень захисту двигунів
    Мастильні матеріали Orlen Oil забезпечують надійний захист від зношення, корозії та перегріву, що значно подовжує термін експлуатації вашої техніки.
  2. Економія пального та зменшення експлуатаційних витрат
    Використання інноваційних присадок у складі масел дозволяє знизити тертя, зменшити витрати пального та зберегти потужність двигуна.
  3. Висока стійкість до екстремальних умов
    Продукція Orlen Oil відмінно працює за будь-яких погодних умов – як у сильну спеку, так і при низьких температурах, що особливо важливо для аграрної техніки.
  4. Широкий асортимент для всіх вузлів техніки
    У нашому каталозі ви знайдете моторні, трансмісійні, гідравлічні масла, а також спеціальні мастила для тракторів, комбайнів, культиваторів та іншої сільськогосподарської техніки.
  5. Сертифікована якість
    Мастильні матеріали Orlen Oil відповідають міжнародним стандартам якості та мають допуски від провідних виробників техніки.
  6. Дозволи                                                                                                                                                   Масла  Orlen Oil відповідають вимогам: Massey Ferguson, John Deere, New Holland, Claas.

Замовляйте вже сьогодні!

Не ризикуйте працездатністю вашої техніки – обирайте надійні мастильні матеріали Orlen Oil. Ми гарантуємо високу якість, конкурентні ціни та оперативну доставку.

Зв’яжіться з нами прямо зараз, щоб отримати консультацію та зробити замовлення!
Вибираємо моторне масло для автомобілів групи VAG
31.01.2025

Моторні оливи з в'язкістю 5W-30 та 0W-30 із допуском VW 504/507 є високотехнологічними мастильними матеріалами, які забезпечують надійний захист і продуктивність двигуна. Вони розроблені відповідно до найсуворіших стандартів концерну Volkswagen і забезпечують ефективну роботу силового агрегату навіть у складних умовах експлуатації.


Переваги моторних олив 5W-30 і 0W-30 із допуском VW 504/507

  1. Відмінний захист двигуна Оливи 5W-30 та 0W-30 мають у складі спеціальні присадки, які запобігають передчасному зносу деталей, утворенню нагару та осаду. Вони створюють міцну масляну плівку, що захищає вузли двигуна навіть під час високих навантажень.
  2. Оптимальна робота при різних температурах
    • 5W-30 – ідеальний варіант для помірного та теплого клімату. Вона зберігає стабільність при високих температурах і підтримує чистоту двигуна.
    • 0W-30 – відмінно підходить для холодного клімату, оскільки забезпечує легкий запуск двигуна при низьких температурах та зменшує витрату пального.
  3. Екологічна відповідність Ці оливи розроблені з урахуванням сучасних екологічних вимог. Вони знижують рівень шкідливих викидів, підтримують ефективність сажових фільтрів (DPF) і каталітичних нейтралізаторів.
  4. Економія пального Завдяки низькому коефіцієнту тертя оливи 5W-30 і 0W-30 зменшують механічні втрати у двигуні, що позитивно позначається на витраті пального. Це дозволяє знизити експлуатаційні витрати автомобіля.
  5. Сумісність із сучасними технологіями Оливи з допуском VW 504/507 сумісні з найновішими бензиновими і дизельними двигунами, у тому числі з турбонагнітачами, системами безпосереднього впорскування та гібридними технологіями.

Висновок

Оливи 5W-30 та 0W-30 із допуском VW 504/507 є чудовим вибором для власників автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche. Вони гарантують тривалий ресурс двигуна, зниження витрат на технічне обслуговування і відповідність екологічним стандартам.

У нашому асортименті представлені моторні оливи виробництва Orlen Oil та Q8 (5W-30 та 0W-30) високої якості за доступною ціною, що забезпечує надійність і економічність для вашого автомобіля.

Замовити їх ви можете у нашому інтернет-магазині на сайті loko.com.ua за посиланнями:


https://loko.com.ua/kataloh-produktsii/motorni-olyvy-dlia-lehkovykh-avtomobiliv/platinum-maxexpert-v-5w-30


https://loko.com.ua/kataloh-produktsii/motorni-olyvy-dlia-lehkovykh-avtomobiliv/q8-formula-prestige-v-5w30


https://loko.com.ua/kataloh-produktsii/motorni-olyvy-dlia-lehkovykh-avtomobiliv/q8-formula-exclusive-v-0w-30





Олива (масло) для генератора така ж як і для автомобіля?
02.01.2023

    Не буду описувати чому генератор в нашій країні став популярним, скажу тільки, що
враховуючи його важливість в нашому житті, необхідно надати йому відповідний догляд та
обслуговування. Справу вибору та монтажу залишимо електрикам, натомість поділимось своїм
досвідом з підбору змащувальних матеріалів. Перш за все, при виборі масла варто звернути увагу на
рекомендації виробника, адже саме він диктує вимоги до свого продукту та вказує тип масла, клас
в’язкості, клас якості, термін заміни.  
    Якщо вести мову про побутові бензинові електрогенератори потужністю від 1 до 7,5 KW то в
більшості виробники рекомендують всесезонні мінеральні масла класу в’язкості  по SAE 10W/30,
класу якості по API не нижче SE, або вищим (чим друга літера буде дальше від початку латинського
алфавіту, тим клас якості є вищим, наприклад SF,SG і т.д.). Чи можна використовувати в них такі ж
оливи, як і в двигунах автомобіля? Для відповіді розглянемо відмінності:


Двигун
електрогенератора
автомобіля
Тип двигуна
стаціонарний
рухомий
Система охолодження
повітряна
водяна
Тип охолодження
циркуляційний
примусовий
Система змащування
картерне мащення розбризкуванням
примусова (масляний насос)
Період заміни
Час, 20-100 мотогодин
Пробіг, 7-30 тис.км


    Конструктивні відмінності двигунів спричиняють відмінності олив (масел) для них. Оскільки  двигун
електрогенератора отримує менше охолодження, тобто нагрівається більше, відповідно і масло має
вищу температуру, а при тривалому використанні може втрачати свої початкові властивості, зокрема
в’язкість. Враховуючи це і те що система змащується не за допомогою насосу, а розбризкуванням
можна припустити, що олива призначена для роботи в інших режимах може, за певних умов,
призвести до граничного тертя і відповідно нести загрозу зниження моторесурсу двигуна, його
передвчасного зношування та навіть аварії.
    Доводилось часто чути, як при виборі масла користувачі оперують виключно в’язкістю оливи,
наприклад 10W/30, але не враховують інших вимог до цієї рідини. Наприклад, класом якості чи тим,
що олива повинна бути мінеральною (найкраще підходить до змащування розбризкуванням) чи
синтетичною.
    Більше подібні до себе оливи до двигунів електрогенераторів та чотиритактних двигунів мотоциклів,
аніж автомобілів.
    Окрім того варто сказати, що наведене вище не стосується потужних дизельних чи газових
генераторів, як і двотактних двигунів (коли масло розчиняється в паливі).
    Висновок. Якщо для вас важливо щоб резервне електроживлення не приносило несподіванок,
дотримуйтесь рекомендацій інструкції з експлуатації та/або звертайтесь за консультацією до
спеціалістів з питань, які можуть викликати у вас сумніви.


З повагою
Петро Король

Чим керуватись при виборі омивача для скла?
08.02.2022

Серед переглянутої нами інформації про омивачі практично немає таких, які б давали пересічному водієві чіткі вказівки, чим саме керуватися при виборі цих рідин.

Основними характеристиками, які подають виробники  часто є колір, запах та інші не такі суттєві чинники. То які ж ознаки, перш за все, є вирішальними при виборі омивача скла? Основною функцією рідини для чищення є забезпечення хорошої видимості за різних погодніх умов для безпечної та безаварійної подорожі. У залежності від природніх умов їх можна поділити на: літні  (з t◦ кристалізації до 0◦С) та зимові (з t◦ кристалізації нижче 0◦С). Вимоги до літніх та зимових рідин, з огляду на характер можливого забруднення скла, суттєво відрізняються. Адже літом з лобового скла автомобіля найважче змиваються залишки комах, продуктів життєдіяльності птахів, рослин та ін. У цьому випадку є необхідність вмісту в рідині для омивання поверхнево-активних речовин (ПАР), які ефективно розчиняють та змивають білок, тощо.

Зимою ж причиною забруднення є сіль, продукти розпаду речовин для боротьби з обледенінням (розчини гліколів та/або гліцеринів). У цьому разі необхідно у складі рідин мати спиртові розчини з меншими, аніж у літніх ПАР, але таких, які б не замерзали при tдалеко нижче 0◦С. Якщо, у випадку з літніми омивачами, ми можемо більше керуватися нашими вподобаннями  щодо кольору та запаху (для омивання скла автомобіля не мають жодного значення), то зимою склад повинен бути іншим і основною складовою повинні бути спирти – етилові, ізопропилові та/або, як виняток, метиловий    (заборонений в Україні для використання в омивачах). Найкращим за характеристиками, але одночасно і найдорожчим є етиловий спирт, то на практиці найпоширенішою є суміш ізопропилового та етилового спиртів.

Оскільки усі спирти під час нагрівання (чого не уникнути в близькості до двигуна внутрішнього згорання) утворюють кислоти, необхідна присутність в складі омивача компонентів, які нейтралізують їх дію та не пошкоджують лакофарбове покриття, елементів ущільнення й самих щіток очищення. З цієї ж причини не варто заливати у бачок для омивання скла горілку, особливо в автомобілях обладнаних системою омивання камер, які під дією «оковитої» можуть помутніти і втратити свою прозорість.

Інформація про склад повинна міститися на етикетці продукту, але на ній ми не знайдемо, на жаль, інформації про інші важливі для безпеки характеристики рідини. Однією з них є, так звана, змочуваність, тобто площа контакту рідини з поверхнею скла. По-перше, чим вона вища, тим рідина міцніше «чіпляється» за поверхню, чинить більший опір спробі усунення, а відповідно стягає з собою більше  нечистот. По-друге висока змочуваність не створює високого спотворення зображення, шляхом накладання капель одна на одну. Таке спотворення може мати істотний вплив на безпеку руху в умовах швидкісної їзди, коли водієві необхідно з точністю визначити відстань до об’єкта, що рухається. Для порівняння: змочуваність якісної  та неякісної рідин може відрізнятися навіть у 35 разів.

Запах не повинен бути вирішальним при виборі рідини, адже це одна з технічних рідин, як, наприклад, паливо, і не може пахнути оранжереєю. Крім того метанол та етанол, практично одинакові на смак, але дія на організм людини серйозно відрізняється,а при сьогоднішньому асортименті різного роду «віддушок» їх не так й складно замаскувати.

Змочування - явище взаємодії рідини з твердим тілом. Мірою змочування є кут між твердою поверхнею і поверхнею рідини у точці дотику  кут змочування. Він може коливатися від 0° до 180°. Коли цей кут менший за 90°, то кажуть, що рідина змочує поверхню, і навпаки, якщо кут більший за 90°, то поверхня називається незмочуваною. Оптимально підібрана змочувальність та поверхневий натяг рідини позволяє прекрасно змивати скло після 2-3–х  раз проходження щіток.



Погана Середня Добра

                                   Змочувальність рідин для миття скла


Отож, якісна рідина для омивання автомобільного скла повинна бути підібрана у відповідності до сезону, не містити, або не значно містити, шкідливі засоби, які можуть вдихатися водієм та пасажирами, мати відповідну змочуваність, не псувати лакофарбове покриття, гумові та полімерні компоненти автомобіля.


Статтю підготував

Петро КОРОЛЬ





Новинки у лінійці зимових омивачів від ЛОКО
11.01.2022

Компанія ЛОКО пропонує Вашій увазі новинки в асортименті зимових омивачів

Омивач зимовий -12o та -22o.

Призначений для вітрового скла, фар і вікон. Ефективно видаляє дорожній бруд, маслянисту плівку і сіль. Запобігає замерзанню і пошкодженнню системи омивання. Комплекс ізопропілового спирту з моноетиленгликолем зменшує випаровування і перешкоджає виникненню "ефекту замерзлого скла". За рахунок того, що змочуваність омивача = 33 - ефективно очищає без смуг і мазків, забезпечує кращу і більш безпечну видимість в складних зимових умовах. Зимовий омивач ЛОКО не зашкодить хрому, лаку, гумі і пластиковим деталям і є безпечним для полікарбонатних фар. Має приємний запах.



Привітання з Різдвяними та Новорічними святами від усієї родини ЛОКО
24.12.2021

Найщиріші вітання з Новим 2022 Роком та Різдвом Христовим!

Нехай у цьому році, як і завжди, Різдвяні свята дарують нам радість і любов, вселяють в наші серця тепло та надію.

Нехай у 2022 році Вас супроводжує віра в успіх, зявляються нові ідеї та нові можливості для їх втілення.

Нехай світло Різдвяної зірки принесе всім нам мир, добро і благополуччя.

Міцного здоровя, радості кожного днядобробуту, чудового новорічного настрою та родинного затишку!

НОВІ ОЛИВИ В ЛІНІЙЦІ PLATINUM Max Expert
28.10.2021

Моторні масла класу якості ACEA A3 / B4 є одними з найпопулярніших. Тому, щоб задовольнити очікування покупців, пропозиція продукту ORLEN OIL, на додаток до вже існуючого напівсинтетичного масла в класі в’язкості 10W-40, впроваджує новий повністю синтетичний продукт в класі в’язкості 5W-30.


PLATINUM Max Expert A3 / B4 5W-30 — це синтетичне всесезонне моторне масло, розроблене на основі високоякісних базових масел і належним чином підібраних присадок. Забезпечує найвищу довгострокову продуктивність і захист двигуна за будь-яких умов експлуатації. Це гарантує легкий запуск холодного двигуна, його оптимальне змащування та відмінні параметри масла протягом усього періоду між замінами.


PLATINUM Max Expert A3 / B4 5W-30 призначене для цілорічного використання, особливо для бензинових і дизельних двигунів з безпосереднім уприскуванням, які зустрічаються в сучасних легкових і легких комерційних автомобілях. Це масло також підходить для двигунів з турбонадувом. Його також можна успішно використовувати в автомобілях, для яких виробник рекомендує масло класу в’язкості та класу якості, зазначеного в описі продукту.

PLATINUM Max Expert A3 / B4 5W-30 було офіційно схвалено для Volkswagen Standard 502 00 VW Standard 505 00, а також для автомобілів Daimler AG, на які поширюється специфікація MB-Approval 229.3.

Нові оливи в лінійці PLATINUM ULTOR
09.08.2021

Асортимент продукції ORLEN OIL поповнився новою оливою в сегменті олив для вантажних авто - PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30.


    Це сучасна, синтетична, а також паливно - заощаджуюча олива для дизельних двигунів. Вона була запроектована з думкою про ще більше запобігання  окисненню в камері згорання двигуна, а також від втрати в’язкості оливи внаслідок зрізу і насичення повітрям. Продукт рекомендований для сучасних дизельних двигунів, які оснащені системою вибіркового каталітичного зменшення (SCR), фільтром постійних частинок (DPF)  або системою рецеркуляції відпрацьованих газів (EGR). PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 рекомендований для дизельних двигунів, які працюють з високим навантаженням, зокрема, у вантажівках, автобусах, а також в будівельній техніці. Технологія оливи була опрацьована з думкою про двигуни найновішого покоління, в яких виробник рекомендує використання змащувальних матеріалів класу якості API: FA-4 та низький HTHS .

   Продукт володіє дуже добрими змащувальними властивостями, завдяки яким ще краще виконує ефективне змащування двигуна в будь-яких умовах експлуатації та гарантує менше споживання палива. Цю залежність ми можемо побачити на графіку, який подано нижче:


     PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 був спроектований  з думкою від окиснення в камері згорання. А також втратою в’язкості  оливи внаслідок зрізання наповітрення. Досконалі антиокислювальні властивості представлені у наступному графіку:

    PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 - це гарантія надійності роботи двигуна у будь-яких умовах експлуатації. Проведений тест Mercedes-Benz OM501LA, який стосується зношування окремих елементів двигуна, підтвердив високу якість оливи.



Святкуймо 29 років компанії "ЛОКО" разом
05.07.2021

15 липня 2021 року виповнюється 29 років із Дня заснування фірми ЛОКО.

З нагоди святкування Дня народження компанії ЛОКО хочемо привітати з черговим етапом перемог. Щиро бажаємо нашій компанії ще довгих літ успішної діяльності, прибутковості і процвітання.

Дякуємо усім нашим клієнтам за роки плідної співпраці, що, незважаючи ні на що, лишаєтеся нашими друзями і партнерами.

У зв'язку з цим, п'ятниця - 9 липня буде ВИХІДНИМ. Компанія ЛОКО продовжить свою діяльність 12 липня.


Авто з Америки, а масло звідки?
25.05.2021

За декілька останніх років імпорт вживаних автомобілів в Україну створив істотний вплив на перерозподіл авторинку і, звичайно, не на користь офіційних дистриб’юторів. Велика кількість ввезених авто припадає на техніку із США та Канади. Відповідно, виникає кілька питань, які стосуються ремонту та їхньої фахової експлуатації, адже існують певні відмінності, як в конструкції двигунів в умовах їхньої експлуатації, так і ряду суб’єктивних причин. Одним з таких питань є правильний підбір експлуатаційних рідин, зокрема, змащувальних матеріалів. На щастя, сьогодні ми живемо в світі, де практично все уніфіковано і стандартизовано в глобальних масштабах, не винятком є норми і вимоги до змащувальних матеріалів. Існує кілька міжнародних організацій які стандартизують основні вимоги до якості та в’язкості, а точніше формують, так звані, клас якості та клас в’язкості. Коротко про основні з них. Найпоширенішими організаціями які присвоюють клас якості є:

 API (American Petroleum Institute) Американський Інститут Нафти, стандарт, який використовує маркування двох літер. Перша вказує на призначення за типом двигуна, S (Service) – для двигунів з іскровим запалюванням, C (Commercial) – для дизельних двигунів і, власне друга вказує на якість: чим далі буква від початку алфавіту, тим якість є вищою.


ACEA – (Асоціація європейських виробників автомобілів) європейський стандарт використовує маркування з літер та цифр. Літера вказує на призначення за типом двигуна, а цифра на редакцію. A - масла для бензинових двигунів, B - масла для дизелів легкових автомобілів і малого комерційного транспорту, C - масла зі зниженим вмістом золоутворюючих елементів, E - масла для важких комерційних вантажівок.


ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) Міжнародний Комітет з Стандартизації і Апробації Моторних Масел - організація, створена спільно американською та японською асоціаціями виробників автомобілів. Займається виключно моторними маслами, нагадує API, але висуває до масла підвищені вимоги з енергозбереження та екологічності.


Організацією, яка ділить масла за в’язкістю і присвоює їм відповідні класи є SAE (Society of Automotive Engineers) Товариство Автомобільних Інженерів. Практично єдина організація такого роду, тому в разі придбання автомобіля з-за океану до класів в’язкості запитань, як правило, не виникає. Їх слід підбирати в залежності від умов експлуатації і рекомендацій виробника, тоді як з класами якості їх безліч. Наприклад, як знайти в Європі відповідний аналог масла, яке вказане виробником в Америці, коли його замінити і т.д.? І це зрозуміло, адже для пересічного американця, як правило, є нормальним змінити моторне масло через 7 тис. миль, в той самий час для європейців вже є нормою заміна масла в двигунах легкових авто через 20-30 тис.км., а у вантажівках періоди заміни можуть бути після 90-160 тис.км пробігу.


Приблизна відповідність між класами ILSAC та API:

            ILSAC GF-1 – API SH;

        ILSAC GF-2 – API ;

        ILSAC GF-3 – API SL;

        ILSAC GF-4 – API SM.

На що ж варто звертати увагу?

Перш за все, читайте розділ рекомендованих до застосування рідин в інструкції з експлуатації авто та спробуйте знайти відповідники, опираючись на клас якості та клас в’язкості, умови експлуатації. Але якщо виявиться, що це не буде простим завданням (без сумніву для більшості водіїв), тоді необхідно звернутися за консультацією до спеціалістів. Бажано до справжніх, тобто до тих котрі вміють прочитати паспорт якості з фізико-хімічними показниками масла, але не до тих, хто часто приховує свою необізнаність за вивісками відомих брендів зі словами, наприклад,  «візьміть ось це, відома марка, всі купують» і т.д. Переконані, що вашому двигуну однаково, більш відома це марка чи менш, важливо, щоб олива виконувала своє завдання конкретно у вашому двигуні, не викликала граничного тертя, сприяла достатній компресії, ефективно відводила тепло, боролася з небажаними залишками згорання палива, призводила до економії палива і, як мінімум, не скорочувала йому ресурс. Простіше кажучи, була інтегрованою частиною саме конкретно вашого двигуна. Бажаємо успіхів!

Зі святом Великодня!
27.04.2021

Великдень – це велике свято, коли на порозі стоїть прекрасна Весна і несе нам свої мрії та надії. День, коли світиться радість в очах, і яскраве сонечко шле свої ласкаві промені на землю.

Вітаємо Вас з Христовим Воскресінням! Нехай це величне свято наповнить серце світлими почуттями надії і любові, дарує щастя і добро. Нехай ваше життя оновиться разом із приходом весни, а почуття світлої радості ніколи не покидає душу.




Турбулентність на ринку базових олив
07.04.2021

      Українська асоціація виробників мастильних матеріалів “МАСМА” повідомляє про гострий дефіцит базової оливи в Україні, котрий призвів до постійного росту цін на базові компоненти і на підсумкову вартість продукції мастильної галузі. Експерти назвали дану ситуацію «Кризою мастильної галузі світового рівня». 


Починаючи з жовтня 2020 року, на нафтовому ринку відбулась тенденція небувалого росту цін на базові оливи. Протягом 6 місяців ( від жовтня  2020 року по березень 2021 року) ціни на базу I і II групи в цілому виросли майже на 70%.  Лише в лютому 2021 року ріст ціни порівняно з січневою склав 10%. Це призвело до того, що українським виробникам мастильної продукції на лютневих тендерах вдалось закупити не більш, ніж 25% від звичайного об’єму. Чверть об’єму за ціною вийшла дорожчою, ніж 100 %-ий об’єм за аналогічний період минулого року. Ціни на базове масло ростуть від тижня до тижня: якщо 22 січня 2021 року для представників мастильної галузі, які купують базову оливу на умовах fob Black Sea і fob Baltic Sea, до яких відноситься і Україна, ціна за 1 тонну SN500 становила 740 доларів, то станом на 29 січня 2021 року його вже становила 780 доларів. У той же час, для країн Азії це ж масло вже коштувало більше 1000 доларів.  На момент створення цієї статті ціна на деякі оливи І базової групи склала більше, ніж 1500 $/т.  

Свою роль у січневому підвищенні цін на базові оливи у І кварталі 2021 року зіграло і техобслуговування нафтопереробних заводів. Це є ще одним фактором, який обумовлює дефіцит на базові масла на початку 2021 року.  

Зокрема заплановані техобслуговування наступних НПЗ:

Назва компанії                          Країна                          Термін зупинки

Lukoil                                                      Росія                                Кінець лютого-березень

Repsol                                                     Іспанія                              Січень-лютий-березень

Gazprom                                                   Росія                                Лютий-березень

LOTOS                                                   Польща                             березень

Total                                                        Франція                             До середини квітня

Gruppa ORLEN                                       Польща                             Квітень-травень

Petrogal                                                  Португалія                          Повністю закривається

Neste                                                       Фінляндія                           Весь ІІ квартал

SK                                                          Південна Корея                   Березень-квітень

Турпаше                                                 Туреччина                           Лютий

     Обмеження регіональної торгівлі в Південно-Східній Азії в міру поширення інфекції та падіння попиту на сировину, яке включало сиру нафту і базові оливи (на Китай припадало майже 40% світового виробництва нафтохімічних продуктів і споживалося більше 13% нафти) стало однією з складових падіння світових цін на нафту, що вплинуло на нафтопродукти і їх похідні. Європейський, близькосхідний і африканський ринки спочатку були відносно стабільні, оскільки вартість сировини і рівень виробництва в значній мірі не постраждали. Здавалося, що на виробництво та торгівлю базовими оливами не впливало те, що відбувалося в Азії. Хоча побоювання, що в разі поширення інфекції локальні проблеми перетворяться на глобальні, підтвердилися.

Наслідки різняться для різних типів базової оливи. Попит і доступність залишилися позитивними для виробництва продуктів Group l API в регіоні EMEA і Росії. Це переконало постачальників підтримувати ціни на попередньому рівні, а деякі виробники навіть підняли вартість внаслідок зростання цін на нафту та сировину в кінці січня-лютого. Почалося типове цінове відставання між сирою нафтою і базовою оливою, і тільки в березні зниження попиту почало впливати на рівні цін на базові оливи Групи I, вироблені на регіональному рівні. Це збіглося зі зростанням числа випадків зараження в таких країнах, як Італія, Австрія, Франція, Великобританія і Німеччина. На даному етапі Близький Схід і Африка постраждали меншою мірою, але важливо розуміти той факт, що якщо джерела поставок нафти Групи I в Європі та Саудівській Аравії будуть порушені в тій же мірі, що і на ринку Південно-Східної Азії, доступність буде коливатися в залежності від того, чи підтримують потрібний обсяг виробництва нафтопереробні заводи.

На сьогоднішній день в гру вступили й інші чинники, такі як здатність суден переміщати вантажі без обмежень в портах завантаження і відвантаження. Ситуація стала невизначеною. Деякі покупці діяли швидко, щоб придбати базові запаси за поточною ціною в необхідному обсязі. Інші вважали за краще дочекатися зменшення ціни через падіння попиту і, отже, зниження вартості сировини.

Криза, яка намічається на світовому ринку сьогодні прийшлася саме на оливи для промислового сектору. Як правило, їх виробляють з базових олив SN-150, SN-500. Ріст ціни на ці базові компоненти виглядає наступним чином:



 «Імпортному виробнику, можливо, вдасться деякий час стримувати ціну, але і закордонні виробники з часом також змушені будуть збільшити вартість своєї продукції як в Україні, так і на світовому ринку.»  Такі прогнози дає провідне світове аналітичне агентство Argus, а підтвердженням є стрімко зростаючі ціни на оливу, пакети присадок, пакувальний матеріал та логістичні витрати.

Починаючи з січня 2021 року, такі великі компанії, як ExxonMobil і Petrogal-Canada вже оголосили про збільшення цін на оливи, які вони виготовляють.  Крім того, під час приголомшливого стрибка на базову оливу, тенденція на подорожчання спостерігається і на ринку присадок. Так, з грудня  2020 року Afton Chemical оголосила про те, що скорегує ціни на свої мастильні матеріали і присадки до палива до 8% і більше, з січня 2021 року  Infineum USA оголосив про підвищення цін на присадки до мастильних матеріалів на 6—9%, Lubrizol на 9%, Evonik Industries — 7%. Також  в Американсьому регіоні великий вплив на НПЗ мав зимовий ураган. Компанія Lubrizol повідомляє, що всі об’єкти у штаті Техас, які зазнали впливу зимового шторму, були унеможливлені закуповувати необхідну сировину та здійснювати логістичні послуги.

 

Протягом 2020 року у зв’язку із пандемією коронавірусу значно знизилось виробництво палива, відповідно і базових компонентів. Сьогодні у світі спостерігається гострий дефіцит базових олив. Найближчим часом причин для стабілізації ситуації і повернення до попередньої ціни на базові оливи або тенденції до її зниження, нажаль, немає.  Ситуація дійсно критична. І небезпечна вона для всіх , хто використовує мастильні матеріали, не лише максимальним подорожчанням, але й неможливістю придбати необхідну продукцію ”, — такий прогноз дають сьогодні експерти української асоціації виробників мастильних матеріалів “МАСМА”.

Використані джерела:

1.     https://sintez-oil.com.ua/n311619-defitsit-bazovogo-masla.html

2.    http://www.nefterynok.info/novosti/ukrainskiy-rynok-smazochnyh-materialov-ojidaet-povyshenie-cen-na-60-70

3.    http://www.fin.org.ua/news/1395875

4.    https://www.ukrrudprom.com/news/MASMA_mirovoy_defitsit_bazovogo_masla_diktuet_dalneyshee_udoroga.html



Робота підприємства в умовах НС. (надзвичайної ситуації)
30.03.2020

Шановні пані і панове!

                Трактуючи здоров’я та життя людей, котрі нас оточують, як найвищу цінність, на час дії карантинних заходів, ТОВ «ЛОКО» працює на нових умовах. А саме: працівники компанії, чия присутність в офісі не є нагально-необхідною, чи ті, котрі користувалися громадським транспортом для доїзду до місця праці, отримали можливість працювати віддалено.

На підприємстві знаходиться мінімально-необхідна кількість осіб, котрі працюють за скороченим графіком.

Попри те, усвідомлюючи факт, що наша продукція має суттєвий вплив на безперебійну роботу ваших підприємств, ми прикладаємо всіх старань щоб і надалі якісно і вчасно поставляти необхідні товари.

Сподіваємось на те, що тимчасові умови, не будуть затяжними та істотно не вплинуть на роботу наших підприємств.

З побажанням здоров’я колектив ТОВ «ЛОКО».

Сезон KIA PLATINUM CUP 2019 завершено!
18.11.2019

    Нікодем Вєржбіцкі найкращий водій першої гонки KIA PLATINUM CUP в Монці!

    Цього року KIA MOTORS POLSKA та ORLEN OIL продовжили співпрацю в рамках проекту KIA PLATINUM CUP, який вкотре зазнав масштабного успіху. Зі слів очевидців, серед яких були і представники фірми «ЛОКО» за час KIA PLATINUM CUP водії мали можливість проїхати майже 700 гоночних кілометрів, а додавання кваліфікації та навчання до цієї кількості перевищило понад 2000 кілометрів. Загалом стартові конкуренти мали можливість змагатись  близько 70 годин!

    Сезон цього року розпочався на Хунгарорінг поблизу Будапешту, пізніше водії змагалися на Red Bull Ring, Під час домашнього туру у Познані, на Slovakiaringu та Автодромі Most.  Боротьба закінчилася на легендарній трасі Монца, що поблизу італійського Мілану.

    Сезон 2019 року ввійшов в історію і, безумовно, належав до одного з найцікавіших чемпіонатів Польщі Kia Picanto. Співпраця  компанії ORLEN OIL та інших партнерів забезпечила найкращі змагання із всіх гонок.

 





ORLEN OIL розпочинає рекламну компанію за участю Роберта Кубіци!
03.09.2019

    1 вересня розпочалась рекламна компанія ORLEN OIL за участю Роберта Кубіци – єдиного в історії поляка Формули 1.  В цілому кампанія спрямована на підвищення рівня обізнаності та формуванні іміджу марки PLATINUM.

    Рекламне відео за участю Роберта можна побачити на ТВП та Polsat TV, а також на тематичних каналах цих станцій. Крім того, вона з’явиться і на сервісах VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Кампанія   триватиме 3 тижні.



З Днем Незалежності України!
23.08.2019

Прийміть найщиріші вітання з нагоди Дня Державного Прапора України та з Днем Незалежності України!

Саме ці дати нагадують нам про історичний шлях, який пройдений українським народом до заповітної мрії багатьох його поколінь – створення високорозвиненої, незалежної, могутньої та процвітаючої держави.

Від усього серця бажаємо, щоб життя завжди було яскравим і багатим, як кольори нашого Державного стягу: синім і мирним, як небо, та жовто-золотистим, як пшеничні поля України!

Успіхів і плідної праці на благо українського народу. 

Слава Україні! Героям Слава!