5 порад для підготовки автомобіля до осені

22.10.2018

Кузов і ЛФП
Ретельно огляньте кузов та лакофарбове покриття Вашого автомобіля. Якщо після активної річної експлуатації на ньому з'явилися механічні пошкодження і відколи фарби, не полінуйтеся усунути їх хоча б підручними засобами - зафарбувати «олівцем» в колір або локально фарбою по тону. Справа в тому, що висока вологість і можливі перепади температури «через нуль» осінніми ночами зроблять свою справу - наліт іржі утворюється досить швидко. Якщо перечекати і зиму (а в холодний сезон не кожен маляр візьметься за локальне фарбування), тоді витрати на ремонт виявляться куди більше. Також важливо пам'ятати, що восени збільшується кількість пилу і бруду на дорозі, яка повільно, але вірно зношує ЛФП. Кращий спосіб захисту - покриття кузова авто твердим (саме твердим, а не рідким, який зазвичай нав'язують мийники) воском.

Вологість в салоні
В салоні особливу увагу зверніть на вологість. Щоб зменшити кількість вологи в інтер'єрі і зберегти заводський ковролін сухим, на сезон дощів і снігопадів замініть тканинні килимки гумовими або силіконовими, які утримають вологу. Якщо ж переконання або кошти не дозволяють замінити килимки більш утилітарними, тоді регулярно стежте за тим, щоб оббивка була не  мокрою. Волога - вірна ознака швидкої корозії днища кузова. Перевірте також працездатність електропідігріву зовнішніх дзеркал і заднього скла, без яких доведеться непросто в дощові і просто сирі осінні дні. Не полінуйтеся перевірити як гріє ваша пічка в салоні.

Шини і диски

За колесами також потрібно уважно стежити. Сезонне перевзування не за горами, проте навіть до нього потрібно проконтролювати тиск в шинах. Восени добовий перепад температур досягає 17-20 градусів. При цьому тиск в шинах може знижуватися і без серйозної проблеми. А якщо у Вашого авто ще й литі або штамповані диски з подряпинами і сколами - підфарбуйте їх лаком в колір. Взимку в мороз цього робити вам не захочеться, а хімікати, якими посипають / поливають дороги в негоду, дуже сильно впливають на «легкі» сплави, викликаючи їх корозію.

Щітки і механізм «двірників»

Восени також не зайве простежити за тим як працюють щітки "двірників": не залишають вони на склі пропусків,чи  не сіпаються  під час роботи ... Якщо відповідь позитивна, - перед Вами явні ознаками їх швидкої смерті. Якщо чуєте неприємний звук (скрип, потріскування) під час роботи трапеції склоочисників, то її, можливо пора змастити.

Акумулятор і фари

Незважаючи на залишковий пробіг до регламентного ТО, перед осіннім сезоном не зайве зазирнути і під капот. Слід хоча б візуально перевірити високовольтні дроти на предмет ущільнень, тріщин, зруйнованої оболонки. А якщо вже залізли в моторний відсік, подивіться як давно служить акумулятор Вашого авто. Якщо він ще досить свіжий, то вистачить просто профілактичної підзарядки. Ну і завершуючи огляд електрики, загляньте машині «в очі»: запотівання фар і замерзання  концентрату може привести до окислення контактів, виходу з ладу ламп і навіть руйнування відбивачів оптики. Зазвичай причиною запотівання фар і ліхтарів стає негерметичність їх корпусів.