Кузов і ЛФП
Ретельно огляньте
кузов та лакофарбове покриття Вашого автомобіля. Якщо
після активної річної експлуатації на ньому з'явилися механічні пошкодження і
відколи фарби, не полінуйтеся усунути їх хоча б підручними засобами -
зафарбувати «олівцем» в колір або локально фарбою по тону. Справа
в тому, що висока вологість і можливі перепади температури «через нуль»
осінніми ночами зроблять свою справу - наліт іржі утворюється досить швидко. Якщо
перечекати і зиму (а в холодний сезон не кожен маляр візьметься за локальне
фарбування), тоді витрати на ремонт виявляться куди більше. Також
важливо пам'ятати, що восени збільшується кількість пилу і бруду на дорозі, яка
повільно, але вірно зношує ЛФП. Кращий
спосіб захисту - покриття кузова авто твердим (саме твердим, а не рідким, який
зазвичай нав'язують мийники) воском.
Вологість в салоні
В салоні особливу
увагу зверніть на вологість. Щоб
зменшити кількість вологи в інтер'єрі і зберегти заводський ковролін сухим, на
сезон дощів і снігопадів замініть тканинні килимки гумовими або силіконовими,
які утримають вологу. Якщо
ж переконання або кошти не дозволяють замінити килимки більш утилітарними, тоді
регулярно стежте за тим, щоб оббивка була не мокрою. Волога -
вірна ознака швидкої корозії днища кузова. Перевірте
також працездатність електропідігріву зовнішніх дзеркал і заднього скла, без
яких доведеться непросто в дощові і просто сирі осінні дні. Не полінуйтеся
перевірити як гріє ваша пічка в салоні.
Шини і диски
За колесами також потрібно уважно стежити. Сезонне перевзування не за горами, проте навіть до нього потрібно проконтролювати тиск в шинах. Восени добовий перепад температур досягає 17-20 градусів. При цьому тиск в шинах може знижуватися і без серйозної проблеми. А якщо у Вашого авто ще й литі або штамповані диски з подряпинами і сколами - підфарбуйте їх лаком в колір. Взимку в мороз цього робити вам не захочеться, а хімікати, якими посипають / поливають дороги в негоду, дуже сильно впливають на «легкі» сплави, викликаючи їх корозію.
Щітки і механізм «двірників»
Восени також не зайве простежити за тим як працюють щітки "двірників": не залишають вони на склі пропусків,чи не сіпаються під час роботи ... Якщо відповідь позитивна, - перед Вами явні ознаками їх швидкої смерті. Якщо чуєте неприємний звук (скрип, потріскування) під час роботи трапеції склоочисників, то її, можливо пора змастити.
Акумулятор і фари
Незважаючи на залишковий пробіг до регламентного ТО, перед осіннім сезоном не зайве зазирнути і під капот. Слід хоча б візуально перевірити високовольтні дроти на предмет ущільнень, тріщин, зруйнованої оболонки. А якщо вже залізли в моторний відсік, подивіться як давно служить акумулятор Вашого авто. Якщо він ще досить свіжий, то вистачить просто профілактичної підзарядки. Ну і завершуючи огляд електрики, загляньте машині «в очі»: запотівання фар і замерзання концентрату може привести до окислення контактів, виходу з ладу ламп і навіть руйнування відбивачів оптики. Зазвичай причиною запотівання фар і ліхтарів стає негерметичність їх корпусів.