Напередодні зими корисно нагадати, що під впливом низьких температур багато матеріалів і речовин змінюють свої властивості. Як морози можуть позначаються на роботі вузлів і механізмів автомобіля будемо розбиратись у цій статті.
Найнебезпечніше для авто це застигла і в’язка рідина в гідравлічних системах. Якщо вода на морозі перетворюється на лід, то навіть морозостійкі розчини стають в’язкими, втрачаючи свої основні властивості і завдаючи тим самим непоправної шкоди найважливішим механізмам. Це стосується оливи в двигуні і коробці перемикання передач, гальмівної та охолоджуючої рідини у відповідних системах, мастила шарнірів підвіски, вмісту амортизаторів і гідропідсилювача, електроліту в акумуляторі.
Щоб не піддавати автомобіль серйозним випробуванням краще дотримуватися кількох правил. Навіть якщо на сильному морозі двигун на холостих обертах прогрітий до робочих температур, це не означає, що до кінця «відтанули» усі інші гідравлічні системи. Тому, рушаючи з місця і долаючи перші кілометри шляху в тріскучу холоднечу, рухайтеся повільно, не більше 40 км на годину, уникайте нерівного дорожнього покриття, по можливості максимально скорочуючи навантаження на підвіску. Будьте готові до неадекватної роботи гальмівної системи через можливе обмерзання гальмівних дисків і колодок. Поводьтесь з педалями ласкаво і ніжно.
Як показує практика, зазвичай усі системи починають працювати у звичному режимі після 4-5 кілометрів шляху. Крім того, будьте готові, що в мороз на швидкості 60 км/год раптом з’являться вібрації на кермі через налиплий на колесах лід та сніг. В цьому випадку доведеться заїхати на мийку і промити колеса струменем води під високим тиском.
Найнебезпечніше для авто це застигла і в’язка рідина в гідравлічних системах. Якщо вода на морозі перетворюється на лід, то навіть морозостійкі розчини стають в’язкими, втрачаючи свої основні властивості і завдаючи тим самим непоправної шкоди найважливішим механізмам. Це стосується оливи в двигуні і коробці перемикання передач, гальмівної та охолоджуючої рідини у відповідних системах, мастила шарнірів підвіски, вмісту амортизаторів і гідропідсилювача, електроліту в акумуляторі.
Щоб не піддавати автомобіль серйозним випробуванням краще дотримуватися кількох правил. Навіть якщо на сильному морозі двигун на холостих обертах прогрітий до робочих температур, це не означає, що до кінця «відтанули» усі інші гідравлічні системи. Тому, рушаючи з місця і долаючи перші кілометри шляху в тріскучу холоднечу, рухайтеся повільно, не більше 40 км на годину, уникайте нерівного дорожнього покриття, по можливості максимально скорочуючи навантаження на підвіску. Будьте готові до неадекватної роботи гальмівної системи через можливе обмерзання гальмівних дисків і колодок. Поводьтесь з педалями ласкаво і ніжно.
Як показує практика, зазвичай усі системи починають працювати у звичному режимі після 4-5 кілометрів шляху. Крім того, будьте готові, що в мороз на швидкості 60 км/год раптом з’являться вібрації на кермі через налиплий на колесах лід та сніг. В цьому випадку доведеться заїхати на мийку і промити колеса струменем води під високим тиском.