Цифровий автоматичний шлях заливання палива під особливим контролем - в рамках подальшого вдосконалення логістичних процесів PKN Orlen почав експериментальну програму супутникової технології на терміналах палива і ввів RFID (Radio Frequency Identification) для визначення місця розташування автомобілів. Впроваджені рішення вже показали збільшення ефективності логістичних процесів, а також підвищили рівень безпеки.
Супутникова технологія була розроблена і запущена в одному зі сховищ PKN ORLEN в рамках пілотних нових інноваційних підходів до підтримки заправників. Рішення базується на технології для ідентифікації номерних знаків автомобіля (так званий LPR -. Номерного знака Recognition), які зчитуються з зображення, переданого цифровою системою камери відеоспостереження. Вона інтегрована в операційну систему терміналу, забезпечуючи автоматизацію процесу. Дистанційна ідентифікація машин відбувається на кожному кроці - перед входом в термінал, в зоні для розливу, по завершенні наповнення і на етапі закриття трансакції. Кожен раз, коли є які-небудь сумніви, відбувається додаткове вияснення в сервісному центрі.
Випробування супутникової техніки показали, що вона відповідає початковим умовам збільшення пропускної спроможності терміналу за рахунок скорочення часу на технічне обслуговування водіїв на 30%. Це важливо як для PKN ORLEN, завдяки здатності підтримувати більшу кількість водіїв в будь-який момент часу, а також для носіїв, у вигляді більш ефективного використання робочого часу водіїв автоцистерн. У той же час автоматизації процесу сприяли підвищенню безпеки за рахунок належного управління числом танкерів, які можуть бути розташовані в будь-який момент часу на певній ділянці. Крім того, в систему був впроваджений інструктаж з техніки безпеки на основі мультимедійних кіосків, що дає змогу періодичної перевірки знань правил безпеки на паливних терміналах.
В рамках нових технологічних рішень в області логістики PKN Orlen також впровадив інноваційну систему, що дає змогу локалізації вагонів. За допомогою маркування вагонів RFID-тегів, PKN Orlen може визначити, де автомобіль, і який його статус (порожній, завантажений, вимкнений). У свою чергу, ця інформація використовується, щоб краще планувати своє завантаження, що дозволяє більш ефективно використовувати наявні ресурси. Теги (мітки) на вагонах зчитуються через ворота стаціонарними гусеницями і мобільними додатками, підтримуваними співробітниками. RFID в поєднанні з технологією GPS також дозволяє відстежувати поїзди на дорозі, а це підвищує безпеку перевезень і створює умови більш ефективного планування запасів в розподільчій мережі. PKN Orlen управляє системою на ексклюзивній основі, незалежно від походження автомобілів.