Що буде, якщо перелити оливу в двигуні?

29.11.2017

    Всіх автомобілістів ще до отримання ними заповітного водійського посвідчення вчать тому, що виїжджати з місця стоянки при рівні моторної оливи нижче мінімальної позначки щупа заборонено. Спочатку слід долити в мотор рідини до необхідної кількості, щоб забезпечити достатнє змащення компонентів двигуна і уберегти його і свій гаманець від дорогого ремонту, а вже після тільки рухатися, розбиратися в причинах витоку і усувати їх.
        При цьому про небезпеку переливу оливи у двигуні в автошколах говорять нечасто, та й поза ними така інформація досить рідко доноситься до наших вух, тому «в народі» склався стереотип, що ігнорування позначки «MAX» нічим серйозним автомобілю не загрожує. Але чи так це насправді? Давайте розбиратися.
        Отже, що буде, якщо перелити оливу в двигуні?
    Насправді, надмірна присутність оливи в мастильній системі двигуна настільки ж шкідливо, як і недостатнє, оскільки може провокувати виникнення наступних проблем.
Збільшення витрати палива.
    Підвищений знос мотора обумовлено тим, що надлишковий обсяг рідини в моторі додає рівень опору ходу поршнів в циліндрах двигуна. Отже, рух колінвала ускладнюється, і крутний момент від нього переходить на провідну вісь авто. Як підсумок, переробка і додатковий знос мотора через подолання штучно створеного опору в добавок до більшого тиску водія на педаль газу.
Підвищена кількість нагару в моторі автомобіля.
    Йдеться як про порушення двигуна, так і про внутрішні компоненти камери згоряння.
Стрімке забруднення глушника.
    Призводить до зменшення можливого терміну його експлуатації. Швидке і різке зростання викидання в навколишнє середовище вихлопних газів, погіршення їх якості (збільшена токсичність і отруйність). Звідси порада: якщо існує необхідно прогріти автомобіль зі свідомо високим рівнем моторної оливи в двигуні у закритому приміщенні (гаражі), потрібно постаратися забезпечити собі і своїм близьким максимальну безпеку, шляхом недопущення їх тривалого перебування в одному приміщенні з прогріваючим транспортним засобом.
Збільшення витрат рідини.
    Завжди веде до додаткових витрат.
Вихід з ладу сальників.
    Вони можуть бути просто видавлені під натиском занадто великого тиску моторної оливи.
Замаслення свічок запалювання і їх передчасний знос.
    Перелив оливи в двигуні практично завжди веде до замаслювання свічок запалювання через постійне перебування їх в рідині.