Вибір шин - питання складне, але часто воно грунтується на власних уподобаннях і стереотипах. Щодо основних пунктів вибору «резини» варто віднести модель, тип та розмірність. Зазвичай всі параметри вибиті на самому колесі, точніше на його внутрішній поверхні.
Позиція практично всіх автовиробників однакова: обов'язкове використання оригінальних коліс з штатними параметрами. Тому будь-яка заміна, навіть з незначними відхиленнями - це відповідальність автовласника, а також компанії, продукцію якої він вибрав на заміну заводській.
Тож скільки коштує перевзути своє авто? Чіткої відповіді на це питання не існує. Загальні тенденції ціноутворення на українських СТО свідчать про те, що процедура обійдеться дорожче лише на 10 – 15%, ніж навесні.
Варто розуміти, що вартість перевзування автомобіля залежить не тільки від розміру шин (більше = дорожче) чи типу дисків (сталеві/легкосплавні), але і від недбайливості персоналу шиномонтажки (зламані колісні болти, зірвана різьба в маточинах, зіпсовані або втрачені ковпаки, ковпачки та кришки колісних дисків). Тому не намагайтеся економити на вартості роботи. Також варто відзначити що чим "офіційніший" пункт шиномонтажу, тим більша ймовірність, що робота буде виконана якісно.
Варто розуміти, що вартість перевзування автомобіля залежить не тільки від розміру шин (більше = дорожче) чи типу дисків (сталеві/легкосплавні), але і від недбайливості персоналу шиномонтажки (зламані колісні болти, зірвана різьба в маточинах, зіпсовані або втрачені ковпаки, ковпачки та кришки колісних дисків). Тому не намагайтеся економити на вартості роботи. Також варто відзначити що чим "офіційніший" пункт шиномонтажу, тим більша ймовірність, що робота буде виконана якісно.
Отже, першочергово рекомендуємо вам, після сезонного зберігання, змонтовану на диск шину перевірити на балансувальному верстаті. Також заведіть ще один комплект дисків:
- перестановка уже зібраних коліс займає менше часу, ніж розбортування і, потім, бортування шин на одні і ті ж диски;
- другий комплект коліс також дозволить вибрати менший посадковий дюйм для отримання вищого профілю шин, що взимку є практичніше;
- після закінчення сезону, коли вони вже не потрібні, їх можна залишити на СТО для ремонту.
- перестановка уже зібраних коліс займає менше часу, ніж розбортування і, потім, бортування шин на одні і ті ж диски;
- другий комплект коліс також дозволить вибрати менший посадковий дюйм для отримання вищого профілю шин, що взимку є практичніше;
- після закінчення сезону, коли вони вже не потрібні, їх можна залишити на СТО для ремонту.