Якщо запитати бувалого автомобіліста, який ресурс моторної оливи, він, швидше за все, відповість, що змінювати її потрібно кожні 10.000 км. У більшості випадків це дійсно так, хоча деякі виробники рекомендують інший інтервал. Зазвичай він зазначається в інструкції з експлуатації автомобіля.
Ресурс роботи моторної оливи безпосередньо залежить від його миючої здатності. Вона, в свою чергу, визначається лужним числом (TBN). Цей показник свідчить про те, наскільки висока концентрація лугів у складі оливи. Їх наявність обумовлена необхідністю деактивувати кислоти, що викликають корозію в двигуні. TBN не є стабільним показником - при експлуатації мотора він знижується, відповідно, зменшується і здатність оливи протистояти процесам окислення. Така, що втратила працездатність вважається олива, лужність якої зменшилася більш ніж на 50 % по відношенню до номінального значення.
У ряді випадків інтервал заміни моторної оливи необхідно скоротити. До більш частих замін оливи приводять так звані «важкі умови експлуатації»: складні кліматичні умови, тривала робота в максимальному режимі, пробки, нерегулярне використання автомобіля, часті поїздки на короткі відстані. У такому випадку рекомендований виробником інтервал заміни моторної оливи скорочується вдвічі.
Серед малодосвідчених автомобілістів існує глибока помилка в тому, що коли олива набуває чорного кольору, це сигнал до того, що його потрібно замінити. Ні, потемніння оливи – це природний процес, ніяк не позначаються на його ефективності. Причому, почорніти воно може вже через 300-400 км пробігу, оскільки згоряння палива призводить до появи частинок сажі та інших продуктів горіння, які, перемішуючись з оливою, додають йому темне забарвлення. Крім того, потемнінню сприяє і хімічна реакція деяких присадок. Отже, колір оливи не показовий як індикатор необхідності його заміни.
У нашому інтернет - магазині Ви можете знайти будь-яку оливу для Вашого автомобіля . Запрошуємо !