Last news

Show by period:

All news
  • All news
  • Last month
  • Last 3 months
  • Last 6 months
  • Last year
Чим керуватись при виборі омивача для скла?
08.02.2022
Інформація про склад повинна міститися на етикетці продукту, але на ній ми не знайдемо, на жаль, інформації про інші важливі для безпеки характеристики рідини. Однією з них є, так звана, змочуваність, тобто площа контакту рідини з поверхнею скла. По-перше, чим вона вища, тим рідина міцніше «чіпляється» за поверхню, чинить більший опір спробі усунення, а відповідно стягає з собою більше  нечистот. По-друге висока змочуваність не створює високого спотворення зображення, шляхом накладання капель одна на одну. Таке спотворення може мати істотний вплив на безпеку руху в умовах швидкісної їзди, коли водієві необхідно з точністю визначити відстань до об’єкта, що рухається. Для порівняння: змочуваність якісної  та неякісної рідин може відрізнятися навіть у 35 разів.

Запах не повинен бути вирішальним при виборі рідини, адже це одна з технічних рідин, як, наприклад, паливо, і не може пахнути оранжереєю. Крім того метанол та етанол, практично одинакові на смак, але дія на організм людини серйозно відрізняється,а при сьогоднішньому асортименті різного роду «віддушок» їх не так й складно замаскувати.

Змочування - явище взаємодії рідини з твердим тілом. Мірою змочування є кут між твердою поверхнею і поверхнею рідини у точці дотику  кут змочування. Він може коливатися від 0° до 180°. Коли цей кут менший за 90°, то кажуть, що рідина змочує поверхню, і навпаки, якщо кут більший за 90°, то поверхня називається незмочуваною. Оптимально підібрана змочувальність та поверхневий натяг рідини позволяє прекрасно змивати скло після 2-3–х  раз проходження щіток.



Погана Середня Добра

                                   Змочувальність рідин для миття скла


Отож, якісна рідина для омивання автомобільного скла повинна бути підібрана у відповідності до сезону, не містити, або не значно містити, шкідливі засоби, які можуть вдихатися водієм та пасажирами, мати відповідну змочуваність, не псувати лакофарбове пок

Нові оливи в лінійці PLATINUM ULTOR
09.08.2021

Асортимент продукції ORLEN OIL поповнився новою оливою в сегменті олив для вантажних авто - PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30.


    Це сучасна, синтетична, а також паливно - заощаджуюча олива для дизельних двигунів. Вона була запроектована з думкою про ще більше запобігання  окисненню в камері згорання двигуна, а також від втрати в’язкості оливи внаслідок зрізу і насичення повітрям. Продукт рекомендований для сучасних дизельних двигунів, які оснащені системою вибіркового каталітичного зменшення (SCR), фільтром постійних частинок (DPF)  або системою рецеркуляції відпрацьованих газів (EGR). PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 рекомендований для дизельних двигунів, які працюють з високим навантаженням, зокрема, у вантажівках, автобусах, а також в будівельній техніці. Технологія оливи була опрацьована з думкою про двигуни найновішого покоління, в яких виробник рекомендує використання змащувальних матеріалів класу якості API: FA-4 та низький HTHS .

   Продукт володіє дуже добрими змащувальними властивостями, завдяки яким ще краще виконує ефективне змащування двигуна в будь-яких умовах експлуатації та гарантує менше споживання палива. Цю залежність ми можемо побачити на графіку, який подано нижче:


     PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 був спроектований  з думкою від окиснення в камері згорання. А також втратою в’язкості  оливи внаслідок зрізання наповітрення. Досконалі антиокислювальні властивості представлені у наступному графіку:

    PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 - це гарантія надійності роботи двигуна у будь-яких умовах експлуатації. Проведений тест Mercedes-Benz OM501LA, який стосується зношування окремих елементів двигуна, підтвердив високу якість оливи.



Святкуймо 29 років компанії ЛОКО разом
05.07.2021

15 липня 2021 року виповнюється 29 років із Дня заснування фірми ЛОКО.

З нагоди святкування Дня народження компанії ЛОКО хочемо привітати з черговим етапом перемог. Щиро бажаємо нашій компанії ще довгих літ успішної діяльності, прибутковості і процвітання.

Дякуємо усім нашим клієнтам за роки плідної співпраці, що, незважаючи ні на що, лишаєтеся нашими друзями і партнерами.

У зв'язку з цим, п'ятниця - 9 липня буде ВИХІДНИМ. Компанія ЛОКО продовжить свою діяльність 12 липня.


Авто з Америки, а масло звідки?
25.05.2021

За декілька останніх років імпорт вживаних автомобілів в Україну створив істотний вплив на перерозподіл авторинку і, звичайно, не на користь офіційних дистриб’юторів. Велика кількість ввезених авто припадає на техніку із США та Канади. Відповідно, виникає кілька питань, які стосуються ремонту та їхньої фахової експлуатації, адже існують певні відмінності, як в конструкції двигунів в умовах їхньої експлуатації, так і ряду суб’єктивних причин. Одним з таких питань є правильний підбір експлуатаційних рідин, зокрема, змащувальних матеріалів. На щастя, сьогодні ми живемо в світі, де практично все уніфіковано і стандартизовано в глобальних масштабах, не винятком є норми і вимоги до змащувальних матеріалів. Існує кілька міжнародних організацій які стандартизують основні вимоги до якості та в’язкості, а точніше формують, так звані, клас якості та клас в’язкості. Коротко про основні з них. Найпоширенішими організаціями які присвоюють клас якості є:

 


API (American Petroleum Institute) Американський Інститут Нафти, стандарт, який використовує маркування з двох літер. Перша вказує на призначення за типом двигуна, S (Service) – для двигунів з іскровим запалюванням, C (Commercial) – для дизельних двигунів і, власне друга вказує на якість: чим далі буква від початку алфавіту, тим якість є вищою.



ACEA – (Асоціація європейських виробників автомобілів) європейський стандарт використовує маркування з літер та цифр. Літера вказує на призначення за типом двигуна, а цифра на редакцію. A - масла для бензинових двигунів, B - масла для дизелів легкових автомобілів і малого комерційного транспорту, C - масла зі зниженим вмістом золоутворюючих елементів, E - масла для важких комерційних вантажівок.



ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) Міжнародний Комітет з Стандартизації і Апробації Моторних Масел - організація, створена спільно американською та японською асоціаціями виробників автомобілів. Займається виключно моторними маслами, нагадує API, але висуває до масла підвищені вимоги з енергозбереження та екологічності.


Організацією, яка ділить масла за в’язкістю і присвоює їм відповідні класи є SAE (Society of Automotive Engineers) Товариство Автомобільних Інженерів. Практично єдина організація такого роду, тому в разі придбання автомобіля з-за океану до класів в’язкості запитань, як правило, не виникає. Їх слід підбирати в залежності від умов експлуатації і рекомендацій виробника, тоді як з класами якості їх безліч. Наприклад, як знайти в Європі відповідний аналог масла, яке вказане виробником в Америці, коли його замінити і т.д.? І це зрозуміло, адже для пересічного американця, як правило, є нормальним змінити моторне масло через 7 тис. миль, в той самий час для європейців вже є нормою заміна масла в двигунах легкових авто через 20-30 тис.км., а у вантажівках періоди заміни можуть бути після 90-160 тис.км пробігу.


Приблизна відповідність між класами ILSAC та API:

            ILSAC GF-1 – API SH;

        ILSAC GF-2 – API SJ;

        ILSAC GF-3 – API SL;

        ILSAC GF-4 – API SM.

На що ж варто звертати увагу?

Перш за все, читайте розділ рекомендованих до застосування рідин в інструкції з експлуатації авто та спробуйте знайти відповідники, опираючись на клас якості та клас в’язкості, умови експлуатації. Але якщо виявиться, що це не буде простим завданням (без сумніву для більшості водіїв), тоді необхідно звернутися за консультацією до спеціалістів. Бажано до справжніх, тобто до тих котрі вміють прочитати паспорт якості з фізико-хімічними показниками масла, але не до тих, хто часто приховує свою необізнаність за вивісками відомих брендів зі словами, наприклад,  «візьміть ось це, відома марка, всі купують» і т.д. Переконані, що вашому двигуну однаково, більш відома це марка чи менш, важливо, щоб олива виконувала своє завдання конкретно у вашому двигуні, не викликала граничного тертя, сприяла достатній компресії, ефективно відводила тепло, боролася з небажаними залишками згорання палива, призводила до економії палива і, як мінімум, не скорочувала йому ресурс. Простіше кажучи, була інтегрованою частиною саме конкретно вашого двигуна. Бажаємо успіхів!

Happy Easter!
27.04.2021

Easter – is a great holiday when the beautiful Spring stands on the threshold and brings us its dreams and hopes. A day when joy shines in the eyes and the bright sun sends its gentle rays to the earth.


Турбулентність на ринку базових олив
07.04.2021

Українська асоціація виробників мастильних матеріалів “МАСМА” повідомляє про гострий дефіцит базової оливи в Україні, котрий призвів до постійного росту цін на базові компоненти і на підсумкову вартість продукції мастильної галузі. Експерти назвали дану ситуацію «Кризою мастильної галузі світового рівня». 

KIA PLATINUM CUP 2019 Season is over!
18.11.2019

    Nicodemus Verzhbitsky is the best driver of the first KIA PLATINUM CUP race in Monza!

    This year, KIA MOTORS POLSKA and ORLEN OIL continued their collaboration within the KIA PLATINUM CUP project, which once again was a major success. According to eyewitnesses, including representatives of the firm "LOCO", during the KIA PLATINUM CUP drivers had the opportunity to drive almost 700 racing kilometers, and adding qualifications and training to this number exceeded more than 2000 kilometers. In total, the starting competitors had the opportunity to compete for about 70 hours!

    The season this year began at the Hungaroring near Budapest, later the drivers competed on the Red Bull Ring, During a home tour in Poznan, at the Slovakiaringu and the Most racetrack. The fight ended on the legendary Monza highway near Italian Milan.

    The 2019 season went down in history and certainly belonged to one of the most interesting championships of Poland Kia Picanto. The collaboration of ORLEN OIL and other partners has provided the best racing of all races.

  


ORLEN OIL Launches Advertising Campaign With Robert Kubica!
03.09.2019

    On September 1, ORLEN OIL Advertising Company started with the participation of Robert Kubica, the only Formula 1 Pole in the history of Poland. In the whole campaign aimed at raising awareness and forming the image of the PLATINUM brand.

    A promotional video featuring Robert can be seen on TV and Polsat TV, as well as on the thematic channels of these stations. It will also appear on VOD services (IPLA, TVP, ZPR, Interia). The campaign will run for 3 weeks.



Poland Championship Platinum Ride with Super Enduro
20.08.2019

    The Platinum Rider Super Enduro Championship will take place in Eleny Doliny near Elblag on August 24-25, a top class competition organized by the Warmia Auto Moto Club. The title sponsor of the event is ORLEN OIL.

    Super Enduro events are gaining in popularity in Poland, gathering more and more athletes and amateurs as well as spectators from all over the country.

    The PLATINUM RIDER Championship will be kicked off by the World Cup participants: Alexander Gotkovski, Grzegorz Kargul and Vice-World Champion 2017/2018 among juniors Emil Yushchak. The last of them goes as before in the classification of the Polish Championships with the highest number of stages won.

    On August 25, the second stage of the KTMsklep.pl Enduro Race will take place, which will provide the audience with another dose of emotions after the first day. The event will be accompanied by a picnic atmosphere.

    Оne of the sponsors of the event is ORLEN OIL - manufacturer of PLATINUM RIDER - motorcycle engine oils, which provides the best gearbox performance while maintaining perfect component cleanliness in all driving conditions - a simple, easily accessible and practical solution for motorcyclists.



Baja Aragón: Pshigonsky i in third place. ORLEN riders have finished competing in the Baja Aragón Spanish Rally.
06.08.2019

    In the 36th issue of the event, Cuba Psihonsky ranked third in the fifth, Maciej Gemza climbed to 6th place in the overall ranking. Adam Tomichek, a motorcycle rider, struggled with technical issues. The ORLEN Team motorcyclists finished the podium in the junior classification - Maciej Gimza was 2, Adam Tomicek 3.

    - In Spain, we performed well, satisfied with the podium and fought with Martin Prokop and Joan Roma until the end. The last stage was crucial, we set out to the full.

    40 km before the last section, we had a breakdown with the brake cooling pump, at some point the brake temperature reached about 200 degrees, the car practically did not brake, but we managed to control it. Weather conditions were very variable: from rain and storm to hot weather and lots of dust. There were a lot of fans along the route, which is always motivating. The route was very narrow, the tires and brakes were heavily operated, care had to be taken on the side of the road not to cut the tire. I am glad we are back to the game, ”said Cuba Psihonsky.

    The classification of the car was won by Orlando Teranova with pilot MINI John Cooper Works Rally. Among the group of motorcyclists was the best Michael Metge (Sherko).



Concentrate or ready antifreeze? What is the danger?
24.07.2019

    Such a question can be heard quite often. And the answers are quite different, often opposite. We will try and we will give our brief answer to this question.

    To begin, we will deal with the definitions.

    Concentrate of antifreeze or coolant is a mixture of alcohols with enriching additives (additives). In qualitative concentrates it is usually diatomic alcohols. For example, monoethylene glycol (abbreviated MEG) or propylene glycol. The crystallization temperature of the concentrate on such a base is about -15 ° C. After dilution with water, this temperature can be knitted to -75 ° C.

    Ready to use antifreeze - a mixture of concentrate diluted with water. Depending on the aspect ratio, you can obtain the desired temperature of hardening.

    And here the answer is that the concentrate is used more rationally, because it can affect the temperature of the hardening itself.

    But it turns out not so simple.

    Firstly. Water is the main cause of all kinds of corrosion and the safest of them - cavitation.

    Second. In addition to the crystallization temperature, the boiling point is equally important, and these quantities are closely interconnected.

As mentioned earlier, the crystallization temperature of the concentrate is -15 ° C, and the boiling point is + 85 ° C. Such indicators for the cooling system is obviously not enough.

    Thirdly. When diluting the concentrate, we dilute it and the additives therein (anticorrosive, anti-foaming, etc.), and their percentage can be only 2% of the content of the concentrate. Therefore, inaccurate dilution may have a significant effect on the performance of the liquid.

    Fourth. When extracting concentrate it is necessary to pay attention, how exactly to observe proportions in weight or volume. How many liquids have different densities.

For example, 1 kg of antifreeze concentrate is about 0.93 liters, and 1 kg of water is about 1 liter!

    Thus, the dilution of concentrate with water is not as simple as it may seem at first glance, because for this you need to have some knowledge about the characteristics of the products, have a specially prepared water and the ability to determine the final characteristics of antifreeze. After all, when we buy a ready-made liquid, the manufacturer is obliged to inform us about the physical and chemical properties of the product, the influence of liquid on metals, sealants, the availability of tests of finished liquid.

    As responsibility for the finished product is borne by its manufacturer, and for the product we created by ourselves of the two components of concentrate and water - virtually nobody, my advice to choose the finished product. And well when this product is manufactured in accordance with standards or approved standards (eg ASTM-D) and tested, such as: a 1064-hour test for corrosion action on metals. It would not be bad at all, as if such a product had the permission of engine manufacturers or equipment.

    With the wishes of trouble-free operation

     Peter the King.



We are 27 years old!
16.07.2019

    On July 12, 2019, LOKO celebrates its 27th birthday.

    We sincerely express our gratitude to everyone: Employees, Partners and Clients!

    Thank you for the fact that we were able to achieve significant success in the market for lubricants, and for the fact that we are confi and tomorrow.