3456
5643
12345
5678

Останні новини

Читати всі новини
Як дбати про авто влітку!
15.05.2018

«Як до автомобіля ставишся, так він і служить у відповідь» - давно відома і перевірена на ділі істина. Пропонуємо дізнатися більше ... набагато більше про те, які вони - правила експлуатації і догляду за автомобілем в літній сезон!
1.   Регулярна мийка
Так-так, мити машину влітку потрібно часто! Зараз немає солі і бруду, як взимку, зате є пташиний послід, мошкара, бризки бітуму, бруд, пил, сік від липи. Всі ці забруднення можуть пошкодити лакофарбове покриття. Навіть якщо вони хімічно неактивні і не роз’їдають його, то як мінімум фарба може вигоріти нерівномірно і машина покриється плямами.
Як часто варто мити авто? Мінімум один-два рази на тиждень «змивати бруд» і раз на місяць повноцінна мийка.
2.    Уникайте тополь!
Тополиний пух, спека, липень … Пух тополі осідаючи виділяє липку жовту смолу, яку дуже важко відмити. Крім того, він забиває соти радіатора і погіршує охолодження мотора.
3.    Замінюйте фільтри
А саме повітряний фільтр двигуна і салонний. Влітку дуже багато пилу і вони швидко забиваються. Недолік повітря може призводити до некоректної роботи мотора, а в салоні буде недостатньо добре охолоджувати кондиціонер.
4.    Ховайтеся від сонця
Якщо залишити машину на кілька годин під палючим сонцем, то можна повернувшись побачити пластикову обробку салону, яка вже змінила форму. А ще від перегріву може відмовити електроніка. Так що намагайтеся залишати авто в тіні, а краще придбайте чохол – і машина не перегріється та буде мати додатковий захист кузова від тих же посліду, пуху і липи.
5.    Охолоджувати в міру
Користуйтеся кондиціонером помірно. Не варто робити в салоні Північний полюс, коли на вулиці Сахара. Це шкідливо для вашого здоров’я. Крім того, кондиціонер – додаткове навантаження для мотора, з ним він швидше перегріється в пробці, буде гірше тягнути і бензину з’їсть більше. Кліматичну систему перед сезоном варто обслужити і почистити – щоб не було неприємних запахів.
6.    Не заливайте повний бак
Деякі навіть радять заповнювати його не більше, ніж на 50%. Ми вважаємо, що оптимально десь 3/4 ємності. Справа в тому, що на жарі паливо розширюється, може просочитися і навіть спалахнути.
7.    Акумулятор
Спека дуже негативно позначається на його ресурсі. Контролюйте рівень електроліту і при необхідності підливайте дистильовану воду.
8.    Шини
Частіше контролюйте тиск, зношені шини можуть навіть вибухнути. Для цього знадобиться сукупність високої температури, яка призводить до підвищення тиску і удару, якого на наших дорогах довго шукати не доводиться.
9.    Гальма
Актуально особливо якщо ви пересуваєтеся по гірських дорогах. Можуть перегрітися самі механізми (диски, колодки), може закипіти тормозна рідина. Щоб уникнути цього не вимикайте зчеплення на спусках (використовуйте гальмування двигуном). А рідину варто поміняти якщо їй вже 2 роки або більше.


Яку оливу слід використовувати для двигуна мотоцикла?
18.04.2018

    Перш за все, треба визначити який це тип двигуна. Якщо 2-тактний то, звичайно, потрібно заливати оливу для 2-тактних двигунів. Така олива змішується з паливом і відповідно згорає, як правило, червоного чи зеленого кольору. Яскраве забарвлення таким оливам надають для того, щоб не сплутати її зі звичайною моторною оливою та візуально оцінити змішування з паливом. За класифікацією API (Американський Інститут Нафти) та JASO ( Японська Автомобільна Асоціація) підбирати оливу слід в залежності від об’єму двигуна та якості оливи (таб.1)


    Дещо інша ситуація з 4-тактними двигунами. Перш за все потрібно усвідомити, що, на сьогоднішній день, оливи для мотоциклів та оливи для автомобілів це, практично, різні оливи. В зв’язку з різними умовами експлуатації, зокрема оберти мотоциклетного двигуна значно вищі автомобільного, температури є вищими, різними є і фізико-хімічні властивості самої оливи, такі як стійкість до зрізу, температурна стабільність. Сучасні мотоциклетні оливи підбираються не тільки з огляду на клас якості (API, JASO) та клас в’язкості (SAE), але і на сам тип транспортного засобу (туристичний, чопер, крузер чи спортивний мотоцикл). Надзвичайно важливою є також рекомендація виробника двигуна.
    Яскравим прикладом таких олив є прогресуюча марка олив для двигунів мотоциклів PLATINUM RIDER, виготовлена за новою оригінальною формулою High Temperature Stability. Перевірена не тільки рядовими споживачами, але і на різного типу змаганнях, в екстримальних умовах таких, як DAKKAR.

Моторизація

Промисловість

79022, м. Львiв, вул. Городоцька, 174

Львiв: 067 353 3450