Последние новости

Показывать за период:

Все новости
  • Все новости
  • Последний месяц
  • Последние 3 месяца
  • Последние 6 месяцев
  • Последний год
Чим керуватись при виборі омивача для скла?
08.02.2022
Інформація про склад повинна міститися на етикетці продукту, але на ній ми не знайдемо, на жаль, інформації про інші важливі для безпеки характеристики рідини. Однією з них є, так звана, змочуваність, тобто площа контакту рідини з поверхнею скла. По-перше, чим вона вища, тим рідина міцніше «чіпляється» за поверхню, чинить більший опір спробі усунення, а відповідно стягає з собою більше  нечистот. По-друге висока змочуваність не створює високого спотворення зображення, шляхом накладання капель одна на одну. Таке спотворення може мати істотний вплив на безпеку руху в умовах швидкісної їзди, коли водієві необхідно з точністю визначити відстань до об’єкта, що рухається. Для порівняння: змочуваність якісної  та неякісної рідин може відрізнятися навіть у 35 разів.

Запах не повинен бути вирішальним при виборі рідини, адже це одна з технічних рідин, як, наприклад, паливо, і не може пахнути оранжереєю. Крім того метанол та етанол, практично одинакові на смак, але дія на організм людини серйозно відрізняється,а при сьогоднішньому асортименті різного роду «віддушок» їх не так й складно замаскувати.

Змочування - явище взаємодії рідини з твердим тілом. Мірою змочування є кут між твердою поверхнею і поверхнею рідини у точці дотику  кут змочування. Він може коливатися від 0° до 180°. Коли цей кут менший за 90°, то кажуть, що рідина змочує поверхню, і навпаки, якщо кут більший за 90°, то поверхня називається незмочуваною. Оптимально підібрана змочувальність та поверхневий натяг рідини позволяє прекрасно змивати скло після 2-3–х  раз проходження щіток.



Погана Середня Добра

                                   Змочувальність рідин для миття скла


Отож, якісна рідина для омивання автомобільного скла повинна бути підібрана у відповідності до сезону, не містити, або не значно містити, шкідливі засоби, які можуть вдихатися водієм та пасажирами, мати відповідну змочуваність, не псувати лакофарбове пок

Новинки у лінійці зимових омивачів від ЛОКО
11.01.2022

Компанія ЛОКО пропонує Вашій увазі новинки в асортименті зимових омивачів. 

Омивач зимовий -12o та -22o.
Призначений для вітрового скла, фар і вікон. Ефективно видаляє дорожній бруд, маслянисту плівку і сіль. Запобігає замерзанню і пошкодженнню системи омивання. Комплекс ізопропілового спирту з моноетиленгликолем зменшує випаровування і перешкоджає виникненню "ефекту змерзлого скла". Ефективно очищає без смуг і мазків, забезпечує кращу і більш безпечну видимість в складних зимових умовах. Зимовий омивач ЛОКО не зашкодить хрому, лаку, гумі і пластиковим деталям і є безпечним для полікарбонатних фар. Має приємний запах.
Шановна родино ЛОКО!
24.12.2021

Найщиріші вітання з Новим 2022 Роком та Різдвом Христовим!

Нехай у цьому році, як і завжди, Різдвяні свята дарують нам радість і любов, вселяють в наші серця тепло та надію.

Нехай у 2022 році Вас супроводжує віра в успіх, зявляються нові ідеї та нові можливості для їх втілення.

Нехай світло Різдвяної зірки принесе всім нам мир, добро і благополуччя.

Міцного здоровя, радості кожного днядобробуту, чудового новорічного настрою та родинного затишку!

Нові оливи в лінійці PLATINUM ULTOR
09.08.2021

Асортимент продукції ORLEN OIL поповнився новою оливою в сегменті олив для вантажних авто - PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30.


    Це сучасна, синтетична, а також паливно - заощаджуюча олива для дизельних двигунів. Вона була запроектована з думкою про ще більше запобігання  окисненню в камері згорання двигуна, а також від втрати в’язкості оливи внаслідок зрізу і насичення повітрям. Продукт рекомендований для сучасних дизельних двигунів, які оснащені системою вибіркового каталітичного зменшення (SCR), фільтром постійних частинок (DPF)  або системою рецеркуляції відпрацьованих газів (EGR). PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 рекомендований для дизельних двигунів, які працюють з високим навантаженням, зокрема, у вантажівках, автобусах, а також в будівельній техніці. Технологія оливи була опрацьована з думкою про двигуни найновішого покоління, в яких виробник рекомендує використання змащувальних матеріалів класу якості API: FA-4 та низький HTHS .

   Продукт володіє дуже добрими змащувальними властивостями, завдяки яким ще краще виконує ефективне змащування двигуна в будь-яких умовах експлуатації та гарантує менше споживання палива. Цю залежність ми можемо побачити на графіку, який подано нижче:


     PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 був спроектований  з думкою від окиснення в камері згорання. А також втратою в’язкості  оливи внаслідок зрізання наповітрення. Досконалі антиокислювальні властивості представлені у наступному графіку:

    PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 - це гарантія надійності роботи двигуна у будь-яких умовах експлуатації. Проведений тест Mercedes-Benz OM501LA, який стосується зношування окремих елементів двигуна, підтвердив високу якість оливи.



Святкуймо 29 років компанії ЛОКО разом
05.07.2021

15 липня 2021 року виповнюється 29 років із Дня заснування фірми ЛОКО.

З нагоди святкування Дня народження компанії ЛОКО хочемо привітати з черговим етапом перемог. Щиро бажаємо нашій компанії ще довгих літ успішної діяльності, прибутковості і процвітання.

Дякуємо усім нашим клієнтам за роки плідної співпраці, що, незважаючи ні на що, лишаєтеся нашими друзями і партнерами.

У зв'язку з цим, п'ятниця - 9 липня буде ВИХІДНИМ. Компанія ЛОКО продовжить свою діяльність 12 липня.


Авто з Америки, а масло звідки?
25.05.2021

За декілька останніх років імпорт вживаних автомобілів в Україну створив істотний вплив на перерозподіл авторинку і, звичайно, не на користь офіційних дистриб’юторів. Велика кількість ввезених авто припадає на техніку із США та Канади. Відповідно, виникає кілька питань, які стосуються ремонту та їхньої фахової експлуатації, адже існують певні відмінності, як в конструкції двигунів в умовах їхньої експлуатації, так і ряду суб’єктивних причин. Одним з таких питань є правильний підбір експлуатаційних рідин, зокрема, змащувальних матеріалів. На щастя, сьогодні ми живемо в світі, де практично все уніфіковано і стандартизовано в глобальних масштабах, не винятком є норми і вимоги до змащувальних матеріалів. Існує кілька міжнародних організацій які стандартизують основні вимоги до якості та в’язкості, а точніше формують, так звані, клас якості та клас в’язкості. Коротко про основні з них. Найпоширенішими організаціями які присвоюють клас якості є:

 


API (American Petroleum Institute) Американський Інститут Нафти, стандарт, який використовує маркування з двох літер. Перша вказує на призначення за типом двигуна, S (Service) – для двигунів з іскровим запалюванням, C (Commercial) – для дизельних двигунів і, власне друга вказує на якість: чим далі буква від початку алфавіту, тим якість є вищою.



ACEA – (Асоціація європейських виробників автомобілів) європейський стандарт використовує маркування з літер та цифр. Літера вказує на призначення за типом двигуна, а цифра на редакцію. A - масла для бензинових двигунів, B - масла для дизелів легкових автомобілів і малого комерційного транспорту, C - масла зі зниженим вмістом золоутворюючих елементів, E - масла для важких комерційних вантажівок.



ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) Міжнародний Комітет з Стандартизації і Апробації Моторних Масел - організація, створена спільно американською та японською асоціаціями виробників автомобілів. Займається виключно моторними маслами, нагадує API, але висуває до масла підвищені вимоги з енергозбереження та екологічності.


Організацією, яка ділить масла за в’язкістю і присвоює їм відповідні класи є SAE (Society of Automotive Engineers) Товариство Автомобільних Інженерів. Практично єдина організація такого роду, тому в разі придбання автомобіля з-за океану до класів в’язкості запитань, як правило, не виникає. Їх слід підбирати в залежності від умов експлуатації і рекомендацій виробника, тоді як з класами якості їх безліч. Наприклад, як знайти в Європі відповідний аналог масла, яке вказане виробником в Америці, коли його замінити і т.д.? І це зрозуміло, адже для пересічного американця, як правило, є нормальним змінити моторне масло через 7 тис. миль, в той самий час для європейців вже є нормою заміна масла в двигунах легкових авто через 20-30 тис.км., а у вантажівках періоди заміни можуть бути після 90-160 тис.км пробігу.


Приблизна відповідність між класами ILSAC та API:

            ILSAC GF-1 – API SH;

        ILSAC GF-2 – API SJ;

        ILSAC GF-3 – API SL;

        ILSAC GF-4 – API SM.

На що ж варто звертати увагу?

Перш за все, читайте розділ рекомендованих до застосування рідин в інструкції з експлуатації авто та спробуйте знайти відповідники, опираючись на клас якості та клас в’язкості, умови експлуатації. Але якщо виявиться, що це не буде простим завданням (без сумніву для більшості водіїв), тоді необхідно звернутися за консультацією до спеціалістів. Бажано до справжніх, тобто до тих котрі вміють прочитати паспорт якості з фізико-хімічними показниками масла, але не до тих, хто часто приховує свою необізнаність за вивісками відомих брендів зі словами, наприклад,  «візьміть ось це, відома марка, всі купують» і т.д. Переконані, що вашому двигуну однаково, більш відома це марка чи менш, важливо, щоб олива виконувала своє завдання конкретно у вашому двигуні, не викликала граничного тертя, сприяла достатній компресії, ефективно відводила тепло, боролася з небажаними залишками згорання палива, призводила до економії палива і, як мінімум, не скорочувала йому ресурс. Простіше кажучи, була інтегрованою частиною саме конкретно вашого двигуна. Бажаємо успіхів!

Зі святом Великодня!
27.04.2021

Великдень – це велике свято, коли на порозі стоїть прекрасна Весна і несе нам свої мрії та надії. День, коли світиться радість в очах, і яскраве сонечко шле свої ласкаві промені на землю. Нехай у серці світлі гімни звучать, і чується голос, Христос Воскрес.

Турбулентність на ринку базових олив
07.04.2021

Українська асоціація виробників мастильних матеріалів “МАСМА” повідомляє про гострий дефіцит базової оливи в Україні, котрий призвів до постійного росту цін на базові компоненти і на підсумкову вартість продукції мастильної галузі. Експерти назвали дану ситуацію «Кризою мастильної галузі світового рівня». 

Сезон KIA PLATINUM CUP 2019 завершен!
18.11.2019

    Никодем Вержбицки лучший водитель первой гонки KIA PLATINUM CUP в Монце!

    В этом году KIA MOTORS POLSKA и ORLEN OIL продолжили сотрудничество в рамках проекта KIA PLATINUM CUP, в очередной раз потерпел масштабного успеха. По словам очевидцев, среди которых были и представители фирмы «ЛОКО», за время KIA PLATINUM CUP водители имели возможность проехать почти 700 гоночных километров, а добавление квалификации и обучения к этому количеству превысило более 2000 километров. В общем стартовые конкуренты имели возможность соревноваться около 70 часов!

    Сезон этого года начался на Хунгароринг вблизи Будапешта, позже водители соревновались на Red Bull Ring, Во время домашнего тура в Познани, на Slovakiaringu и Автодроме Most. Борьба закончилась в легендарной трассе Монца, вблизи итальянского Милана.

    Сезон 2019 вошел в историю и, безусловно, принадлежал к одному из самых интересных чемпионатов Польши Kia Picanto. Сотрудничество компании ORLEN OIL и других партнеров обеспечила лучшие соревнования по всем гонок.

   


ORLEN OIL начинает рекламную компанию с участием Роберта Кубицы!
03.09.2019

    1 сентября началась рекламная компания ORLEN OIL с участием Роберта Кубицы - единственного в истории поляка Формулы 1. В целом кампания направлена на повышение уровня осведомленности и формировании имиджа марки PLATINUM.

  Рекламное видео с участием Роберта можно увидеть ТПП и Polsat TV, а также на тематических каналах этих станций. Кроме того, она появится и на сервисах VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Кампания продлится 3 недели.



Чемпионат Польши Platinum Rider с Супер Эндуро
20.08.2019

    В течение 24-25 августа в Елени Долини у Эльблонга состоится Чемпионат Польши Platinum Rider с Супер Эндуро, соревнования высшего класса организованное Варминьським авто-мото клубом. Титульным спонсором события является ORLEN OIL.

    События Супер Эндуро приобретает все большую популярность в Польше, собирая из года в год все больше количество спортсменов и любителей, а также зрителей со всей страны.

    В Чемпионате Польши PLATINUM RIDER будут стартовать участники Чемпионата Мира Александр Готковски, Гжегож Каргул и вице-чемпион мира 2017/2018 среди юниоров Эмиль Ющак. Последний из них едет как к этому в классификации Чемпионатов Польши с наибольшим количеством выигранных этапов.

     25 августа состоится второй этап KTMsklep.pl Enduro Race, который уже после первого дня обеспечит зрителям очередную дозу эмоций. Мероприятие будет сопровождаться атмосферой пикника.      

    Одним из спонсоров мероприятия является ORLEN OIL - производитель PLATINUM RIDER - масел для мотоциклетных двигателей, которые обеспечивают лучшую работу коробки передач при одновременном поддержании идеальной чистоты компонентов в любых условиях движения - простое, легкодоступное и практичное решение для мотоциклистов.


Baja Aragón: Пшигоньски на третьем месте. Гонщики команды ORLEN завершили соревнования в испанском ралли Baja Aragón.
06.08.2019

    В 36-м выпуске соревнований Куба Пшигоньски в пятый раз сохранил третью позицию, Мачей Гимза был повышен до 6-го места в общей классификации. Адаму Томичеку, у которого был сбой мотоцикла, пришлось бороться с техническими проблемами. Мотоциклисты команды ORLEN завершили соревнования на подиуме в юношеской классификации - Мацей Гимза был 2, Адам Томичек - 3.

     - В Испании мы хорошо выступили, довольны подиумом  и до конца боролись с Мартином Прокопом и Джоаном Ромой. 

    За 40 км до последнего раздела у нас возникла поломка с насосом охлаждающей тормоза, в определенный момент температура тормозов достигала около 200 градусов, машина практически не тормозила, но нам удалось это контролировать. Погодные условия были очень переменчивыми от дождя и шторма к жаркой погоде и много пыли. На маршруте было много поклонников, а это всегда мотивирует. Маршрут был очень узким, шины и тормоза сильно эксплуатировались, нужно было быть осторожными со стороны дороги, чтобы не порезать шину. Я рад, что мы вернулись к игре, - сказал Куба Пшигоньськи.

    Классификация автомобиля выиграла Орландо Теранова с пилотом Ронни Грау (MINI John Cooper Works Rally). Среди группы мотоциклистов лучшим оказался Майкл Метге (Шерки).



Концентрат или готов антифриз? В чем опасность?
24.07.2019

    Такой вопрос можно услышать довольно часто. И ответы бывают совершенно разными, часто противоположными. Попробуем и мы дать свой краткий ответ на этот вопрос.

     Для начала разберемся с определениями.

    Концентрат антифриза или охлаждающей жидкости - это смесь спиртов с облагораживая приложениями (присадками). В качественных концентратов это, как правило, двухатомные спирты. Например моноэтиленгликоль (сокращенно МЭГ) или пропиленгликоль. Температура кристаллизации концентрата на такой основе составляет примерно -15 ° C. После разбавления водой эту температуру можно обнизаты до -75 ° C.

    Готовый к использованию антифриз - это смесь концентрата разведенного водой. В зависимости от пропорции можно получить необходимую температуру застывания.

И здесь напрашивается ответ, что концентрат использовать более рационально, ведь можно самому повлиять на температуру застывания.

    Но оказывается не все так просто. 

Во-первых. Именно вода является основной причиной разного рода коррозии и безопасной из них - кавитации.

Во-вторых. Кроме температуры кристаллизации не менее важным показателем является температура кипения и эти величины связаны между собой очень тесно.

Как говорилось ранее, температура кристаллизации концентрата составляет -15 ° C, а температура кипения + 85 ° C. Таких показателей для системы охлаждения мало.

В-третьих. Разбавляя концентрат мы разбавляем и имеющиеся в нем присадки (антикоррозионные, противопенные и т.д.), а их процент может составлять всего 2% от содержания концентрата. Поэтому неточность при разбавлении может иметь существенное влияние на эксплуатационные характеристики жидкости.

В-четвертых. Разводя концентрат надо обратить внимание, как придерживаться пропорций в весовом или емкостном выражении. По сколько жидкости имеют различную плотность.

Например, 1 кг концентрата антифриза это примерно 0,93 литра, а 1 кг воды это примерно 1 литр!

    Таким образом, разведение концентрата водой не является простым делом, как это может показаться на первый взгляд, ведь для этого нужно обладать определенными знаниями о характеристиках продуктов, иметь специально подготовленную воду и определить конечные характеристики антифриза. Ведь когда мы покупаем готовую жидкость, то производитель обязан проинформировать нас о физико-химических свойствах продукта, влияние жидкости на металлы, уплотнители, наличие проведенных тестов готовой жидкости.

    Поскольку ответственность за готовый продукт несет его производитель, а за продукт созданный нами самими из двух частей концентрата и воды - практически никто, мой совет выбирать готовый продукт. И хорошо если этот продукт произведен в соответствии с нормами или утвержденными стандартами (например ASTM-D) и прошел испытания, такие как: 1064-часовой тест с проверкой коррозионного воздействия на металлы. Совсем не плохо было бы, как бы такой продукт обладал еще и допусками производителей двигателей или оборудования.

    С пожеланиями безаварийной эксплуатации

     Петр Король.





Нам 27 лет!
16.07.2019

    12 июля 2019 года, фирма «ЛОКО» празднует свое 27 день рождения.

     Мы искренне выражаем свою благодарность всем: сотрудников, партнеров и клиентов!

    Спасибо за то, что мы смогли достичь значительных успехов на рынке смазочных материалов, и за то, что мы уверены в своих силах и в завтрашнем дне.