Последние новости
Показывать за период:
- Все новости
- Последний месяц
- Последние 3 месяца
- Последние 6 месяцев
- Последний год
Мастильні матеріали Orlen Oil для агротехніки – надійність та продуктивність вашого господарства
У сучасному аграрному секторі ефективність та безперебійна робота техніки є ключовими факторами успіху. Якість мастильних матеріалів безпосередньо впливає на довговічність двигунів, трансмісій та гідравлічних систем сільськогосподарської техніки. Наша компанія пропонує високоякісні мастильні матеріали виробництва Orlen Oil, спеціально розроблені для потреб аграрної сфери.
Чому варто обрати Orlen Oil для вашої техніки?
- Високий рівень захисту двигунів
Мастильні матеріали Orlen Oil забезпечують надійний захист від зношення, корозії та перегріву, що значно подовжує термін експлуатації вашої техніки. - Економія пального та зменшення експлуатаційних витрат
Використання інноваційних присадок у складі масел дозволяє знизити тертя, зменшити витрати пального та зберегти потужність двигуна. - Висока стійкість до екстремальних умов
Продукція Orlen Oil відмінно працює за будь-яких погодних умов – як у сильну спеку, так і при низьких температурах, що особливо важливо для аграрної техніки. - Широкий асортимент для всіх вузлів техніки
У нашому каталозі ви знайдете моторні, трансмісійні, гідравлічні масла, а також спеціальні мастила для тракторів, комбайнів, культиваторів та іншої сільськогосподарської техніки. - Сертифікована якість
Мастильні матеріали Orlen Oil відповідають міжнародним стандартам якості та мають допуски від провідних виробників техніки. - Дозволи
Масла Orlen Oil відповідають вимогам :Massey Ferguson, John Deere, New Holland, Claas.
Замовляйте вже сьогодні!
Не ризикуйте працездатністю вашої техніки – обирайте надійні мастильні матеріали Orlen Oil. Ми гарантуємо високу якість, конкурентні ціни та оперативну доставку.
???? Зв’яжіться з нами прямо зараз, щоб отримати консультацію та зробити замовлення!
Запах не повинен бути вирішальним при виборі рідини, адже це одна з технічних рідин, як, наприклад, паливо, і не може пахнути оранжереєю. Крім того метанол та етанол, практично одинакові на смак, але дія на організм людини серйозно відрізняється,а при сьогоднішньому асортименті різного роду «віддушок» їх не так й складно замаскувати.
Змочування - явище взаємодії рідини з твердим тілом. Мірою змочування є кут між твердою поверхнею і поверхнею рідини у точці дотику — кут змочування. Він може коливатися від 0° до 180°. Коли цей кут менший за 90°, то кажуть, що рідина змочує поверхню, і навпаки, якщо кут більший за 90°, то поверхня називається незмочуваною. Оптимально підібрана змочувальність та поверхневий натяг рідини позволяє прекрасно змивати скло після 2-3–х раз проходження щіток.
Змочувальність рідин для миття скла
Отож, якісна рідина для омивання автомобільного скла повинна бути підібрана у відповідності до сезону, не містити, або не значно містити, шкідливі засоби, які можуть вдихатися водієм та пасажирами, мати відповідну змочуваність, не псувати лакофарбове пок
Компанія ЛОКО пропонує Вашій увазі новинки в асортименті зимових омивачів.
Найщиріші вітання з Новим 2022 Роком та Різдвом Христовим!
Нехай у цьому році, як і
завжди, Різдвяні свята дарують нам радість і любов, вселяють в наші
серця тепло
та надію.
Нехай у 2022 році Вас супроводжує віра в успіх, з’являються нові ідеї та нові можливості для їх втілення.
Нехай світло Різдвяної зірки принесе всім нам мир, добро і благополуччя.
Міцного здоров’я, радості кожного дня, добробуту, чудового новорічного настрою та родинного затишку!
Асортимент продукції ORLEN OIL поповнився новою оливою в сегменті олив для вантажних авто - PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30.
Це сучасна, синтетична, а також паливно - заощаджуюча олива для дизельних двигунів. Вона була запроектована з думкою про ще більше запобігання окисненню в камері згорання двигуна, а також від втрати в’язкості оливи внаслідок зрізу і насичення повітрям. Продукт рекомендований для сучасних дизельних двигунів, які оснащені системою вибіркового каталітичного зменшення (SCR), фільтром постійних частинок (DPF) або системою рецеркуляції відпрацьованих газів (EGR). PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 рекомендований для дизельних двигунів, які працюють з високим навантаженням, зокрема, у вантажівках, автобусах, а також в будівельній техніці. Технологія оливи була опрацьована з думкою про двигуни найновішого покоління, в яких виробник рекомендує використання змащувальних матеріалів класу якості API: FA-4 та низький HTHS .
Продукт володіє дуже добрими змащувальними властивостями, завдяки яким ще краще виконує ефективне змащування двигуна в будь-яких умовах експлуатації та гарантує менше споживання палива. Цю залежність ми можемо побачити на графіку, який подано нижче:
PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 був спроектований з думкою від окиснення в камері згорання. А також втратою в’язкості оливи внаслідок зрізання наповітрення. Досконалі антиокислювальні властивості представлені у наступному графіку:
PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 - це гарантія надійності роботи двигуна у будь-яких умовах експлуатації. Проведений тест Mercedes-Benz OM501LA, який стосується зношування окремих елементів двигуна, підтвердив високу якість оливи.
15 липня 2021 року виповнюється 29 років із Дня заснування фірми ЛОКО.
З нагоди святкування Дня народження компанії ЛОКО хочемо привітати з черговим етапом перемог. Щиро бажаємо нашій компанії ще довгих літ успішної діяльності, прибутковості і процвітання.
Дякуємо усім нашим клієнтам за роки плідної співпраці, що, незважаючи ні на що, лишаєтеся нашими друзями і партнерами.
У зв'язку з цим, п'ятниця - 9 липня буде ВИХІДНИМ. Компанія ЛОКО продовжить свою діяльність 12 липня.
За декілька останніх років імпорт вживаних автомобілів в Україну створив істотний вплив на перерозподіл авторинку і, звичайно, не на користь офіційних дистриб’юторів. Велика кількість ввезених авто припадає на техніку із США та Канади. Відповідно, виникає кілька питань, які стосуються ремонту та їхньої фахової експлуатації, адже існують певні відмінності, як в конструкції двигунів в умовах їхньої експлуатації, так і ряду суб’єктивних причин. Одним з таких питань є правильний підбір експлуатаційних рідин, зокрема, змащувальних матеріалів. На щастя, сьогодні ми живемо в світі, де практично все уніфіковано і стандартизовано в глобальних масштабах, не винятком є норми і вимоги до змащувальних матеріалів. Існує кілька міжнародних організацій які стандартизують основні вимоги до якості та в’язкості, а точніше формують, так звані, клас якості та клас в’язкості. Коротко про основні з них. Найпоширенішими організаціями які присвоюють клас якості є:
API (American Petroleum Institute) Американський Інститут Нафти, стандарт, який використовує маркування з двох літер. Перша вказує на призначення за типом двигуна, S (Service) – для двигунів з іскровим запалюванням, C (Commercial) – для дизельних двигунів і, власне друга вказує на якість: чим далі буква від початку алфавіту, тим якість є вищою.
ACEA – (Асоціація європейських виробників автомобілів) європейський стандарт використовує маркування з літер та цифр. Літера вказує на призначення за типом двигуна, а цифра на редакцію. A - масла для бензинових двигунів, B - масла для дизелів легкових автомобілів і малого комерційного транспорту, C - масла зі зниженим вмістом золоутворюючих елементів, E - масла для важких комерційних вантажівок.
ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) Міжнародний Комітет з Стандартизації і Апробації Моторних Масел - організація, створена спільно американською та японською асоціаціями виробників автомобілів. Займається виключно моторними маслами, нагадує API, але висуває до масла підвищені вимоги з енергозбереження та екологічності.
Організацією, яка ділить масла за в’язкістю і присвоює їм відповідні класи є SAE (Society of Automotive Engineers) Товариство Автомобільних Інженерів. Практично єдина організація такого роду, тому в разі придбання автомобіля з-за океану до класів в’язкості запитань, як правило, не виникає. Їх слід підбирати в залежності від умов експлуатації і рекомендацій виробника, тоді як з класами якості їх безліч. Наприклад, як знайти в Європі відповідний аналог масла, яке вказане виробником в Америці, коли його замінити і т.д.? І це зрозуміло, адже для пересічного американця, як правило, є нормальним змінити моторне масло через 7 тис. миль, в той самий час для європейців вже є нормою заміна масла в двигунах легкових авто через 20-30 тис.км., а у вантажівках періоди заміни можуть бути після 90-160 тис.км пробігу.
Приблизна відповідність між класами ILSAC та API:
ILSAC GF-1 – API SH;
ILSAC GF-2 – API SJ;
ILSAC GF-3 – API SL;
ILSAC GF-4 – API SM.
На що ж варто звертати увагу?
Перш за все, читайте розділ рекомендованих до застосування рідин в інструкції з експлуатації авто та спробуйте знайти відповідники, опираючись на клас якості та клас в’язкості, умови експлуатації. Але якщо виявиться, що це не буде простим завданням (без сумніву для більшості водіїв), тоді необхідно звернутися за консультацією до спеціалістів. Бажано до справжніх, тобто до тих котрі вміють прочитати паспорт якості з фізико-хімічними показниками масла, але не до тих, хто часто приховує свою необізнаність за вивісками відомих брендів зі словами, наприклад, «візьміть ось це, відома марка, всі купують» і т.д. Переконані, що вашому двигуну однаково, більш відома це марка чи менш, важливо, щоб олива виконувала своє завдання конкретно у вашому двигуні, не викликала граничного тертя, сприяла достатній компресії, ефективно відводила тепло, боролася з небажаними залишками згорання палива, призводила до економії палива і, як мінімум, не скорочувала йому ресурс. Простіше кажучи, була інтегрованою частиною саме конкретно вашого двигуна. Бажаємо успіхів!
Великдень – це велике свято, коли на порозі стоїть прекрасна Весна і несе нам свої мрії та надії. День, коли світиться радість в очах, і яскраве сонечко шле свої ласкаві промені на землю. Нехай у серці світлі гімни звучать, і чується голос, Христос Воскрес.
Українська асоціація виробників мастильних
матеріалів “МАСМА” повідомляє про гострий дефіцит базової оливи в Україні, котрий
призвів до постійного росту цін на базові компоненти і на підсумкову вартість
продукції мастильної галузі. Експерти назвали дану ситуацію «Кризою мастильної
галузі світового рівня».
Никодем Вержбицки лучший водитель первой гонки KIA PLATINUM CUP в Монце!
В этом году KIA MOTORS POLSKA и ORLEN OIL продолжили сотрудничество в рамках проекта KIA PLATINUM CUP, в очередной раз потерпел масштабного успеха. По словам очевидцев, среди которых были и представители фирмы «ЛОКО», за время KIA PLATINUM CUP водители имели возможность проехать почти 700 гоночных километров, а добавление квалификации и обучения к этому количеству превысило более 2000 километров. В общем стартовые конкуренты имели возможность соревноваться около 70 часов!
Сезон этого года начался на Хунгароринг вблизи Будапешта, позже водители соревновались на Red Bull Ring, Во время домашнего тура в Познани, на Slovakiaringu и Автодроме Most. Борьба закончилась в легендарной трассе Монца, вблизи итальянского Милана.
Сезон 2019 вошел в историю и, безусловно, принадлежал к одному из самых интересных чемпионатов Польши Kia Picanto. Сотрудничество компании ORLEN OIL и других партнеров обеспечила лучшие соревнования по всем гонок.
1 сентября началась рекламная компания ORLEN OIL с участием Роберта Кубицы - единственного в истории поляка Формулы 1. В целом кампания направлена на повышение уровня осведомленности и формировании имиджа марки PLATINUM.
Рекламное видео с участием Роберта можно увидеть ТПП и Polsat TV, а также на тематических каналах этих станций. Кроме того, она появится и на сервисах VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Кампания продлится 3 недели.